شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ |۱۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 20, 2024
افتتاح مرکز فوریت‌های پزشکی با حضور بهداشت در مرز خسروی خدمتی به زوّار اربعین

حوزه/ استاندار کرمانشاه گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی در مرز بین المللی خسروی، یک ظرفیت ممتاز برای خدمات رسانی به زوّار عتبات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه، صبح امروز در آیین بهره‌برداری از مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله(ع) در مرز بین المللی خسروی که با حضور وزیر بهداشت انجام شد، اظهار داشت:‌ خوشبختانه صبح امروز، این مرکز درمانی مهم با تلاش جهادی و شبانه روزی مدیران حوزه بهداشت و درمان استان، به بهره‌برداری رسید.

وی مرکز فوریت‌های پزشکی و خدمات سلامت ثارالله(ع) در مرز بین المللی خسروی را یک ظرفیت بسیار خوب و ممتاز دانست و گفت: این مرکز پزشکی، سلامت، برای خدمات رسانی به زوار اربعین و همچنین رانندگان کامیون‌های حمل کالا و فعالان حوزه تجارت و بازرگانی در طول ایام سال فعال است.

طیب صحرایی خاطرنشان کرد: مرکز درمانی پایانه مسافری خسروی با برخورداری از امکانات بسیار خوب آماده خدمات رسانی مناسب به زوار اربعین است.

استاندار کرمانشاه خدمات رسانی این مرکز درمانی را منحصر به ایام اربعین ندانست و یادآور شد: با توجه حجم بالای عبور و مرور کامیون‌های ترانزیت کالا از مرزهای خسروی و پرویزخان، این مرکز در طول سال آماده ارائه خدمات درمانی مناسب به رانندگان کامیون‌های حمل کالا و فعالان حوزه تجارت و بازرگانی است.

مرکز فوریت‌های پزشکی در مرز خسروی افتتاح شد +تصاویر

مرکز فوریت‌های پزشکی در مرز خسروی افتتاح شد +تصاویر

مرکز فوریت‌های پزشکی در مرز خسروی افتتاح شد +تصاویر

مرکز فوریت‌های پزشکی در مرز خسروی افتتاح شد +تصاویر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha