جمعه ۲۹ تیر ۱۴۰۳ |۱۲ محرم ۱۴۴۶ | Jul 19, 2024
رودخانه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: تاکنون حسین ابن علی (ع) اختصاص به مسلمانان داشت اما امروز باید قیام عاشورا و امام حسین( ع) را به دنیا بشناسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در آئین افتتاح مسجد جامع بخش رودخانه، با ذکر این نکته که این مسجد پایگاه عظمت برای مردم منطقه خواهد بود، اظهار کرد: اقدامات لازم برای انتصاب امام جمعه دائمی برای بخش رودخانه در حال انجام است و رایزنی‌های لازم در سطح کشوری انجام شده است و سعی خواهیم کرد تا تابستان آینده این مهم به سر انجام برسد.

وی، با ذکر این نکته که ارتقاء تقلزوم تبیین قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) به جهانیانسیمات سیاسی مناطق باعث توسعه و پیشرفت خواهد شد، عنوان کرد: جلسات لازم برای ارتقاء بخش‌ رلزوم تبیین قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) به جهانیانودخانه به شهرستان با معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد و ایشالزوم تبیین قیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) به جهانیانن قول مساعد جهت پیگیری این موضوع را دادند.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با ذکر این نکته که امروز وارد فاز جدیدی در قیام عاشورا هستیم، تصریح کرد: تاکنون حسین ابن علی (ع) اختصاص به مسلمانان داشت اما امروز باید قیام عاشورا و امام حسین( ع) را به دنیا بشناسانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با بیان این نکته که ظهور امام زمان (عج) مرتبط با قیام عاشورا دانست و خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) آنقدر باید سطح جهان و میان آزادمردان جهان شناخته شود تا جهانیان امام زمان (عج) را از طریق امام حسین (ع) بشناسند.

وی، اربعین را رسانه‌ای جهانی برای معرفی امام حسین(ع) دانست و مطرح کرد: اینکه گفته می‌شود اربعین زمینه‌ساز ظهور خواهد بود، به جهت شناساندن ابعاد شخصیتی امام حسین (ع) و قیام عاشورا به مردم جهان است که باید به صورت جدی مورد توجه باشد.

نماینده ولی فقیه در استان‌ هرمزگان، با ذکر این نکته که عزاداری‌های عاشورایی را متمرکز برگزار کنید، تشریح کرد: یک روز را برای اجتماع بزرگ مردم رودخانه در ایام محرم سال آینده در نظر بگیرید تا عزاداری سنتی مردم رودخانه توسط مردم استان هرمزگان و کشور دیده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha