یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 21, 2024
رادان

حوزه/ فرمانده انتظامی کل کشور گفت: خدمت به مردم و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها باید سرلوحه کار همه مسئولان کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، سردار احمدرضا رادان طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان این که مردم سیستان ولایت مدار و بلوچستانی‌ها وفادار به وطن هستند، اظهار داشت: دو قوم بزرگ سیستان و بلوچستان در کنار یکدیگر درس ولایتمداری و عشق به وطن را آموخته‌اند و همچنان می‌آموزند.

وی افزود: علاوه بر اینکه سیستان و بلوچستان ویژگی‌های جغرافیایی منحصر به فردی دارد، دارای شاخصه های فردی و انسانی مهم و عجیبی است به طوری که مردم شمال و جنوب این خطه عشق به ولایت و عهد به وطن دوستی دارند.

فرمانده انتظامی کل کشور گفت: دشمن همیشه به دنبال کینه و طعمه در استان سیستان و بلوچستان است، اما همه توطئه‌های دشمن همیشه در مقابل اراده مردم ختم به شکست می‌شود.

رادان با تأکید بر حل مشکلات مردم بیان داشت: خدمت به مردم یکی از ویژگی‌هایی است که مسؤولان باید سرلوحه کار خود قرار دهند، بنابراین با توجه به ویژگی‌هایی که مردم سیستان و بلوچستان دارند قطعاً چیزی جز خدمت بی منت توأم با تکریم و احترام نمی‌تواند شایسته آنها باشد.

وی افزود: در دوره خدمتی شهید جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خدمت به مردم در سیستان و بلوچستان در اعلاترین حد خود قرار گرفت، افسوس دست تقدیر شهید رئیسی را از ما گرفت، شهید جمهور کسی بود که خاضعانه و صبورانه به مردم خدمت می‌کرد.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: با توجه به اینکه از روزهای اول انقلاب در سیستان و بلوچستان برای خدمت حضور داشتم، تفاوت آهنگ رشد و ترقی را در دولت شهید رئیسی با دیگر ادوار از روزهای اول لمس کردم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اربعین حسینی در پیش است و سیستان وبلوچستان راه ورود زائران پاکستانی است و خدا این نعمت را بر مردم این استان قرار داد که خادم زائر اباعبدالله الحسین(ع) باشند و البته نیروی انتظامی بهترین اقدامات را برای زائران انجام می دهد تا زائران سفری راحت و ارزان‌تر داشته باشند.

رادان تصریح کرد: تأمین امنیت و حفظ آن یکی از کارهای ویژه است که همیشه در چرخه تولید انتظامی است این کار هیچ وقت به ثمر نمی‌نشیند مگر اینکه نیروها در صحنه حضور هوشیارانه و اشراف اطلاعاتی داشته باشند.

وی همچنین ابراز داشت: مردم سیستان و بلوچستان شاهد بوده‌اند که برای تأمین امنیت از مبارزه گرفته تا در موضوعاتی که جنس اجتماعی داشته، شهید داده‌ایم و همواره در این مسیر خون خود را فدای مسیر خدمت و آسایش به مردم خواهیم کرد.

گفتنی است، در این مراسم سرتیپ پاسدار محمدرضا اسحاقی در حکمی از سوی فرمانده کل انتظامی به سمت فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات سردار دوستعلی جلیلیان فرمانده سابق، تجلیل گردید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha