دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه خورموج

حوزه/ امام جمعه خورموج بیان کرد: به منظور اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در هفته نماز جمعه قرارگاهی در شهرستان جهت عملیاتی کردن این برنامه ایجاد خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهد دوست امام جمعه خورموج امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی اظهار داشت: اولین نماز جمعه در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در 5 مرداد به فرمان امام خمینی (ره) و توسط آیت الله طالقانی در تهران برگزار شد.

وی افزود: به منظور تقویت پایگاه نماز جمعه و کارکرد فرهنگی این نهاد به عنوان پایگاه فرهنگی هر شهرستان هر ساله برنامه های مختلفی برگزار می شود که امسال نیز تمایل داریم برنامه های اجرا کنیم.

امام جمعه خورموج بیان کرد: به منظور اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در هفته نماز جمعه قرارگاهی در شهرستان جهت عملیاتی کردن این برنامه ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام زاهد دوست بیان داشت: گردهمایی اعضای ستاد نماز جمعه، دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و اعضای پیشکسوت نماز جمعه، آذین بندی فضا و خیابان منتهی به مصلای نماز جمعه، تجلیل از خانواده حجت الاسلام دشتی اولین امام جمعه شهرستان و حضور بر مزار وی از جمله برنامه های است که در این ایام اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha