دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: امام و رهبری معظم انقلاب در رابطه با اهمیت نماز جمعه مطالب بسیار زیادی را بیان کردند تا جایی که در وصیت نامه امام راحل نماز جمعه و جماعت را بزرگترین عنایت حق تعالی بر شمردند که در راس همه امور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی ستاد نماز جمعه عالیشهر امروز به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر ضمن گرامیداشت ۵ مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از انقلاب در مورد ‌اهمیت نماز جمعه بیان داشت: نماز جمعه تنها عبادتی است که در قرآن یک سوره کامل به نام آن اختصاص داده شده است.

وی در ادامه افزود: اعضای ستاد نماز جمعه نزد پروردگار عالم بسیار عزیز هستید و باید به خود افتخار کنید، امام و رهبری معظم هم در رابطه با اهمیت نماز جمعه مطالب بسیار زیادی را بیان کردند تا جایی که در وصیت نامه امام راحل نماز جمعه و جماعت را بزرگترین عنایت حق تعالی بر شمردند که در راس همه امور است.

رییس ستاد نماز جمعه عالیشهر نیز ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های اعضاء ستاد به تشریح برنامه های شاخص به مناسبت ۵ مرداد پرداخت و پیام امسال را وحدت، همدلی و دعوت از آحاد مردم و حضور هر چه با شکوه تر در مراسم معنوی نماز جمعه عنوان کرد.

در پایان نیز به پاس قدردانی از زحمات فعالین ستاد نماز جمعه با اهدا لوح سپاس تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha