چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
1

حوزه / سرهنگ سلامی گفت: از جمله پیش نیازهای کلیدی در راستای موفقیت در جنگ فرهنگی و اقتصادی، تقویت معنویت افراد جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ساری، سرهنگ پاسدار محمدحسن سلامی در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان گلوگاه با اشاره به اینکه شناسنامه انقلابی گلوگاه در گردان امام حسین(ع) آمده است، اظهار داشت: شهرستان گلوگاه با تقدیم حدود ۳۵۰ شهید، ۷۰۰ جانباز و آزاده نقش خود را در دفاع مقدس به خوبی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس و ارزش‌های بزرگ آن دوران قله ایستادگی مقاومت عزتمندی و معنویت بود، افزود: در شرایط جنگ فرهنگی و اقتصادی، نیازمند معنویت، اخلاق و ایمان هستیم کما اینکه از جمله الزامات غلبه بر دشمن در چنین نبردی تقویت بُعد معنوی جامعه است.

سرهنگ سلامی، با تأکید بر اینکه زنده بودن یاد شهیدان و سیره شهدا و ارزش‌ها به جامعه ما صلابت انقلابی و بصیرت می‌دهد، گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس همه بخش‌های جامعه باید فعالانه نقش آفرین باشند، به ویژه بخش‌های مرتبط با کودکان نوجوانان و خانواده‌ها باید فعال‌تر باشند و برنامه‌ریزی داشته باشند و به جوانان میدان کار و تلاش بدهیم.

وی بزرگداشت هفته دفاع مقدس را بزرگداشت انقلاب و ارزش‌های انقلابی یک ملت بزرگ، بصیرت افزایی و جهاد تبیین دانست و ادامه داد: هر مجموعه‌ای باید تلاش کند عملکرد خود در دوران دفاع مقدس را جمع آوری و مستندسازی کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، با تأکید بر ثبت وضعیت گلوگاه در سامانه جامع دفاع مقدس، تصریح کرد: یادمان شهید گمنام سایت اداری گلوگاه باید در اولویت قرار گیرد.

وی ابراز کرد: ما انتظار حمایت جدی از برنامه‌های حوزه دفاع مقدس و مقاومت را داریم، این حمایت‌ها سرمایه‌گذاری فرهنگی در شرایط جنگ فرهنگی، اقتصادی و رسانه‌ای دشمن است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha