پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
صباحی‌فرد

حوزه/ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: راهبرد پدافند حرکت و پیشرفت جلوتر از تهدیدات دشمن است تا با شناسایی تهدیدات به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، از معاونت فاوا این نیرو بازدید و بر ارتقا تسلیحات فنی، شبکه ای، نرم افزاری و سخت افزاری به واسطه تبادل دانش و هم افزایی با مراکز علمی، دانشگاهی و دانش بنیان تاکید کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه توقف در ارتقا تجهیزات و تسلیحات مرتبط با علوم پدافندی معنا ندارد، اظهار داشت: راهبرد پدافند حرکت و پیشرفت جلوتر از تهدیدات دشمن است تا زمانی که کوچک‌ترین تعرضی به آب و خاک این کشور شد بتوانیم تهدیدات را رصد، شناسایی و به بهترین شکل ممکن دفاع کنیم.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با مقایسه تسلیحات در اختیار دوران دفاع مقدس با برهه کنونی یادآور شد: بومی سازی تجهیزات اولین گام در عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است و ارتقای سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی و نیز تلاش جهادی در راستای ارتقا امنیت پایدار کشورمان گام‌های بعدی است است که یقینا با جدیت هر چه تمام دنبال می‌شود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش نقش متخصصان و نخبگان را در پیشرفت پدافند بی بدیل توصیف کرد و افزود: امروز با تعهد، تخصص و تلاش شبانه روزی در تمامی عرصه‌ها شاهد افتخار آفرینی و کسب موفقیت هستیم که این نقش آفرینی نوید آینده‌ای درخشان را می‌دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha