پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
سردار خادمی

حوزه / سردار خادمی به مهم ترین شبهات نیروهای انقلابی در خصوص عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق پاسخ داد و اظهار داشت : مدیران و نخبگان حوزوی به تربیت نسل جوان در برابر شبهات دشمن در جنگ شناختی بپردازند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، سردار خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در سومین روز از طرح «جهادگران تبیین» امروز در خصوص عملیات وعده صادق گفت: این عملیات از معدود عملیات‌هایی بود که امام و امت یک صدا شدند به گونه ای که بهترین نتیجه را از آن گرفتیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه در هیچ نقطه ای از دنیا به جز اسرائیل سیستم دفاعی به این قدرت نه وجود دارد و نه می توانند به وجود بیاورند، افزود: در اسرائیل تمام شاهکارهای دفاعی دنیا جمع شده بود، امنیت آسمان کشورهای بین ایران و اسرائیل را بین خود و آمریکا و چند کشور اروپایی تقسیم کرده بودند، اما در عین حال با اعلان قبلی، ضربات قابل توجهی در عملیات وعده صادق متحمل شدند.

سردار خادمی در ادامه نشست ضمن پاسخگویی به مهمترین شبهات نیروهای انقلابی در خصوص عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق اظهار داشت: مدیران و نخبگان حوزوی به تربیت نسل جوان در برابر شبهات دشمن در جنگ شناختی بپردازند.

در بخش این مراسم دوم نیز سردار فلاح زاده، جانشین فرمانده سپاه قدس، به تبیین مراودات کشورهای همسایه در برنامه ریزی عملیات وعده صادق پرداخت و افزود: شعار داعش تمام کردن کار نیمه تمام صلاح الدین ایوبی در منطقه بود، داعش نقشه راه خود را از بنگلادش تا مراکش چاپ کرده بود و اگر در سوریه و عراق جلوی آن گرفته نمی شد قطعا خون های بسیاری ریخته می‌شد.

فلاح زاده در ادامه به تهدیدها و فرصت های روابط با کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: تهدیدها و فرصت های زیادی بین ایران و عراق وجود دارد اما فرصت ها به مراتب بیشتر است، مهمترین فرصتی که برای شما اساتید و نخبگان حوزوی وجود دارد هم افزایی هرچه بیشتر حوزه قم با حوزه نجف است.

در بخش پایانی و اختتامیه طرح جهادگران تبیین، مسئولان 6 کمیسیون تبلیغ، سیاسی- اجتماعی، جهاد تبیین، مطالبات امامین انقلاب از حوزه، فرهنگی- اجتماعی و حوزه انقلابی، ضمن جمع‌بندی و ارائه گزارش از جلسات خود، مصوبات کمیسیون‌های مربوط به خود را بیان کردند و طرح خاتمه یافت.

شایان ذکر است: طرح جهادگران تبیین به همت مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم به مدت ۳ روز از اول مرداد تا ۳ مرداد ۱۴۰۳ در مجتمع فرهنگی آموزشی امامت مشهد برگزار شد.
این دوره در ادامه طرح «علمداران تبلیغ» بود که سال گذشته در قم و مشهد برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha