پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
1

حوزه / سردار جهانگیر گفت: بی‌شک تأسی به فرهنگ و آموزه‌های مکتب دفاع مقدس، زمینه ساز سعادتمندی دنیا و آخرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، سردار جهانگیر در یادواره شهدای پیشوا با بیان اینکه سال‌های دفاع مقدس دانشگاه بزرگ انسان سازی بود که گوهرهای ارزشمندی را تقدیم جامعه ما کرد، اظهار داشت: هر دانشجویی که وارد این دانشگاه می‌شد، در بدترین شرایط و با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی به ندای ولی فقیه لبیک گفته و با ایثار و از خودگذشتگی از اسلام و نظام و انقلاب دفاع می کرد.

وی افزود: آن چه مهم است اینکه ما اندیشه و تفکر بر آمده از دفاع مقدس را به درستی تبیین کرده و در ترویج آن به سهم و وُسع خود در جامعه بکوشیم؛ چرا که این الگویی است که ما را به سعادت دنیا و آخرت می‌رساند.

معاون آموزش سازمان بسیج مستضعفین گفت: توجه به هشت سال دفاع مقدس در راستای واقعه عاشورا و پیوند آن با درس‌های عاشورا یک سرمشق برای ما است و این که بدانیم ایثار و از خودگذشتگی و مقاومت مردم و جوانان ما ریشه در فرهنگ و باور عاشورایی جامعه ما داشته و دارد.

وی ادامه داد: در واقع همین تأسی کردن‌ها و الگوبرداری‌ها بود که توانست ما را پیروز میدان کند و حفظ این فرهنگ و این دانشگاه بزرگ در همه زمان‌ها و بهره‌برداری از آن بر همه ما بسیار لازم است.

انصاری خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر دیدیم چگونه داعش توسط غربی‌ها برای حمله به جبهه مقاومت و ایران اسلامی ایجاد شد و مردم سوریه و عراق به چه صورت مورد یورش دست پرورده آمریکا قرار گرفتند، اما یکی از بهترین فرزندان امام خمینی(ره) و شاگرد اول دانشگاه دفاع مقدس یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی آنها را با رشادت و تدبیر از بین برد.

وی خاطنرشان کرد: تحلیلگران دنیا هنوز در برخی از عملیات‌های نظامی جوانان ما متحیر مانده‌اند که چگونه توانسته‌اند با دست خالی و تنها با قدرت اراده و ایمان بر دشمن خود پیروز شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha