پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
سالگرد ارتحال آیت‌الله علی صافی گلپایگانی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن صافی گلپایگانی به مناسبت سالگرد ارتحال مرجع ولائی آیت الله العظمی علی صافی گلپایگانی(ره) پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن صافی گلپایگانی به مناسبت سالگرد ارتحال مرجع ولائی آیت الله العظمی علی صافی گلپایگانی(ره) پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

العُلَماءُ باقونَ ما بَقِیَ الدَّهرُ

سالگرد ارتحال ملکوتی فقیه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مرجع ولائی آیت الله العظمی حاج آقا علی صافی گلپایگانی قدس سره الشریف را به حوزه های علمیه مراجع بزرگوار تقلید علمای اعلام و شاگردان و دوستداران و خاندان محترم ایشان تسلیت عرض می کنم.

عالم بزرگواری که افتخار خود را خادمی دربار مقدس حضرت بقیت الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف می دانست و در دفاع از حریم ولایت آل البیت سلام الله علیهم اسوه و الگو برای شیفتگان و عاشقان عترت طاهره بود. عشق و دلباختگی این فقیه بزرگ به مولایش امام زمان علیه السلام و گریه های طولانیش در فراق ان حضرت او را دائم البکاء نموده بود و به منتظران ظهور موفور السرور امام عصر عجل الله فرجه الشریف درس انتظار می آموخت.

آن فقید سعید یک معلم اخلاق به معنای واقعی کلمه بود. چقدر بجاست که حوزه علمیه با تشکیل کنگره های علمی و نشست های تخصصی یاد آن مرجع عظیم الشان را گرامی داشته و با طبع و نشر کتاب های فقهی و اصولی ایشان بر غنای علمی حوزه علمیه بیفزاید.

از خداوند متعال ترفیع درجات آن فقیه عالیقدر را مسئلت دارم.

محرم الحرام ۱۴۴۶

محمد حسن صافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha