پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
مرکزی

حوزه / استاندار مرکزی گفت: از جمله مهم‌ترین افتخارات دولت سیزدهم در عرصه اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری در کل کشور و از جمله استان مرکزی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، فرزاد مخلص الائمه در مراسم افتتاحیه پایگاه انتقال خون شهر خمین که با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون کشور برگزار شد، با اشاره به لزوم تبیین فعالیت‌ها و اقدامات دولت سیزدهم در عرصه رسانه و از جمله صداوسیما، اظهار داشت: در عمر کوتاه دولت سیزدهم موفقیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی و درمانی حاصل شد و یکی از این اقدامات بی‌سابقه در تاریخ انقلاب اسلامی، کاهش نرخ بیکاری است که از جمله در استان ما این مهم به لطف الهی به وقوع پیوست.

وی افزود: در طول سه سال گذشته همچنین ۴۸ طرح سلامت‌محور در استان مرکزی به بهره برداری رسید که تأثیر قابل توجهی در ارتقای سلامت این استان داشته است.

استاندار مرکزی، با بیان اینکه ۲۴۰ میلیارد ریال ارزش کنونی فضای فیزیکی پایگاه انتقال خون خمین است، گفت: بخش عمده فعالیت خیرین سلامت در ساخت مراکز درمانی است، اما خوشبختانه با ساخت پایگاه انتقال خون سطح فعالیت خیرین در حوزه درمان گسترده‌تر شده.

ریتا ظهیری مدیرکل انتقال خون استان مرکزی نیز در این مراسم ابراز کرد: پایگاه انتقال خون خمین در ۲ طبقه و شامل واحد اهداکنندگان و مرکز فرآوری خون است.

وی تصریح کرد: بی‌شک با افتتاح پایگاه انتقال خون در خمین، این شهرستان به قطب خون جنوب استان مرکزی تبدیل خواهد شد و می‌تواند نیاز فرآورده‌های خونی شهرستان‌های محلات و دلیجان را تأمین کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha