پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ |۱۸ محرم ۱۴۴۶ | Jul 25, 2024
اراک

حوزه / کارگاه آموزشی تدوین مقالات کوتاه نوشت سئو در مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت پژوهش مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک، کارگاه آموزشی تدوین مقالات کوتاه نوشت سئو با کارشناسی خانم مظفری با هدف شرکت حداکثری طلاب در جشنواره بانوی کرامت در قسمت مقالات کوتاه نوشت برگزار شد.

خانم مظفری جلسه را باسوال رهبری درباره فعالیت در فضای مجازی جهت ایجاد انگیزه شروع کرد و در ابتدا مفهوم SEO که همان استانداردهای لازم جهت بهینه سازی محتواست را بیان کرد و سپس به ذکر اقسام محتواها و میزان ارزشمندی هرکدام پرداخت.

وی در ادامه به آموزش رکن اصلی، در مقالات Seo شده به عنوان یک محتوای متنی مناسب فضای مجازی و شناسایی انواع کلیدواژه‌ها، اصلی، دم بلند"لانگ تیل"، پنهان"lsi" پرداخت.

استاد حوزه علمیه خواهران مرکزی، با بیان اینکه تفاوت مقالات سنتی باکوتاه نوشت seo شده از نظر حجم و چگالی کلمات کلیدی است، در ادامه‌ به بیان ساختار مقاله در فضای مجازی و اجزای آن باتوجه به استانداردهای seo پرداخت.

وی راه‌های جذاب عنوان و مخاطب پسند نمودن آن را برای طلاب بیان کرد و دربخش پایانی، عنوان اصلی سبک زندگی اسلامی را به موضوعات جزئی و مرتبط توسط طلاب حاضر در جلسه تقسیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha