یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ |۲۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 28, 2024
کد خبر: 1172815
۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
3.jpg

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل از برگزاری نشست بررسی طرح اجمالی و تفصیلی پایان‌نامه طلاب سطح سه این واحد حوزوی خبر داد.

حکیمه نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، اظهار داشت: نشست بررسی طرح پایان‌نامه با حضور اعضای کارگروه پایان‌نامه‌ نویسی مدرسه علمیه الزهرا(س) اردبیل برگزار شد و طرح اجمالی و تفصیلی پایان‌نامه چهار نفر از طلاب رشته تفسیر و علوم قرآنی این واحد علمی - تربیتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های طرح پایان‌نامه این است که به پژوهشگر کمک می‌کند تا بتواند روابط بین متغیرهای تحقیق را درک کرده و چشم‌انداز روشنی از نتایج تحقیق داشته باشد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل، خاطرنشان کرد: طلبه زمانی می‌خواهد یک طرحنامه بنویسد باید به صورت خلاصه محتوایی را برای بخش مختلف طرح از جمله موضوع، روش تحقیق، فرضیات و سوالات تهیه کند و این امر موجب می‌شود پژوهشگر دید مناسبتری نسبت به ساختار تحقیق علمی پیدا کند.

نوری ابراز کرد: در این نشست بر اساس نظر اعضای کار گروه، طرح اجمالی یکی از طلاب بدون اشکال تصویب شد و طرح تفصیلی یکی از خواهران طلبه به همراه طرح اجمالی دو نفر دیگر مشروط به تصحیح، مورد تصویب قرار گرفت.

طرح پایان‌نامه طلاب خواهر اردبیلی بررسی شد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha