سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم‌ مختلف سیاسی هیچگونه نگاه و سلیقه سیاسی ندارد و آغوش ما به روی همه جریانات سیاسی باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: ما در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در کنار بسیاری از نهادهای دیگر کار می‌کنیم، در عین اینکه همه این نهادها را مهم و با اهمیت می‌دانیم، اما برای رسانه جایگاه ویژه‌ای قائل هستیم و معتقدیم تا زمانی که رسانه‌ها ما را پوشش ندهند اقداماتمان بی‌اثر می‌ماند.

وی افزود: در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نهادها و سازمان‌های مختلفی همکاری داریم که یکی از آنها سازمان تبلیغات اسلامی است، این درحالی است که خیلی افراد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را با سازمان تبلیغات اسلامی اشتباه می‌گیرند.

رئیس شورای هماهنگی استان تهران خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین ارکان انقلاب اسلامی در بیان ارزش‌ها و آرمان‌های خود، رسانه است و لذا معتقدیم هر شهروند دارای تلفن هوشمند به خودی خود یک رسانه تلقی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی با اشاره به اینکه ۱۲ مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، ابراز کرد: این نهاد انقلابی با دستور امام خمینی(ره) تشکیل شد و در سال‌های متأخر هم رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اهمیت آن تأکید داشتند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه در تهران شرایط به نحوی است که شعب استانی گاها با مرکز تحت الشعاع قرار می‌گیرند، اظهار کرد: باید مناسبات ملی و مذهبی را برگزار کنیم که در اساسنامه قید شده، مانند ۲۲ بهمن، روز قدس، روز ۱۳ آبان و دیگر مناسبت‌ها. همچنین مراسم دیگری هم وجود دارد که ما موظف به برگزاری آن نیستیم، اما باید هم‌افزایی داشته باشیم تا این مراسم به خوبی برگزار شود، مانند مراسم شیرخوارگان.

وی یادآور شد: کاری که انجام می‌دهیم مانند کار اهالی رسانه بسیار سخت است، کافی است کوچک‌ترین مشکلی در صوت سخنرانی رئیس جمهور یا مقام دیگر رقم بخورد که در این شرایط تمام حیثیت حرفه‌ای ما زیر سوال می‌رود و تلاش هایمان دیده نمی‌شود، نزدیک به دو ماه قبل از برگزاری ۲۲ بهمن در میدان آزادی حضور پیدا می‌کنیم تا مقدمات روز مراسم را فراهم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: ضمن تشکر از همه سازمان‌ها و نهادها، خواهشمندیم در برگزاری مراسم‌ها جدیت بیشتری داشته باشند، همه باید بدانند ما در برگزاری مراسم سیاسی هیچ‌گونه نگاه و سلیقه سیاسی نداریم، البته این بدان معنا نیست که ما سلیقه سیاسی نداریم اما در برگزاری مراسم هیچ سلیقه‌ای اعمال نمی‌کنیم، بارها گفته‌ایم که آغوش ما به روی همه جریانات سیاسی باز است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، بیان کرد: در حوزه مراسم انقلاب اسلامی با نگاه اعتقادی ظرفیت سازی می‌کنیم نه برای عده‌ای خاص بلکه برای همه آحاد جامعه و گروه‌ها و جریانات سیاسی، امسال نیز حجم برنامه‌های ما به دلیل مسائل غزه بسیار بالا بود و لذا انتظار داریم اهالی رسانه هر عیب یا ایرادی از ما می‌بینید آن را مطرح تا مشکلاتمان مرتفع شود.

وی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها مطرح می‌کنند که نوآوری در برگزاری مراسم باشد، زدن این حرف بسیار آسان است اما خیلی‌ها برای مصادیق نمی‌توانند به ما کمک کنند، تمام سعی ما این است که از جوانان و ابتکاراتشان استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: در مراسم ۲۲ بهمن ۱۲ کیلومتر صوت ایجاد کردیم که در نوع خود در جهان بی‌نظیر است، خیلی مسائل به دلایل امنیتی قابل اعمال نیست مانند استفاده از هلی‌شات که کاری هم از دست ما برنمی آید و دستگاه‌های امنیتی نیز سازوکارهای خود را دارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ابراز کرد: یکی از تلخ‌ترین خاطرات بنده در مراسم ۱۳ آبان سال ۹۸ بود که برخی شاید به دلیل اینکه مرگ بر آمریکا خوشایندشان نبود شب قبل از برگزاری مراسم مانع از برگزاری مراسم شدند و این واقعه تلخ خستگی را بر دوش همه ما باقی گذاشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha