سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
تبریز

حوزه/ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: بدون تردید حضور طیف های مختلف در برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر غنا و مردمی تر شدن برنامه ها می افزاید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام میکائیل اسکندری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اجرای برنامه های متنوع و جوان پسند را یکی از مهمترین مطالبات رهبری از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: بر همین اساس در ماه های گذشته استفاده از مشاوران جوان در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سرلوحه فعالیت ها قرار گرفته است و از این افراد در هیات های اندیشه ورز بهره مند می شویم.

وی ادامه داد: فعال سازی جوانان و بانوان در برنامه ها و فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جزو رئوس اقدامات قرار دارد و حضور گسترده آنها در مناسبت های گوناگون از اهداف کلی این مجموعه به شمار می رود.

حجت الاسلام اسکندری با تاکید بر اینکه نخبگان، جوانان و زنان باید در مسیر انقلاب حفظ شوند، یادآور شد: بدون تردید حضور طیف های مختلف در برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر غنا و مردمی تر شدن برنامه ها می افزاید.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نهادی عمومی و غیردولتی خواند که هیچ گونه اعتبار و بودجه دولتی ندارد و هزینه های جاری آن به طور متمرکز از تهران ابلاغ می شود و نمایندگی این شورا در آذربایجان شرقی همواره به علت هماهنگی و تعامل سازنده با دستگاه های اجرایی و خدماتی رتبه های اول تا سوم کشوری را کسب کرده است.

حجت الاسلام اسکندری با تبریک برگزاری موفق و با حضور پرشور مردمی انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از دولت چهاردهم انتظارات مضاعفی داریم تا در اجرای برنامه های فرهنگی، ملی و سیاسی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را یاری کند.

وی با ارایه گزارشی از برنامه های یک سال گذشته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، برگزاری ۲۱۰ جلسه با ۱۸ عنوان مختلف، ۲ هزار ۱۰۰ مصوبه، برگزاری یکهزار و ۴۲۵ عنوان برنامه در مناسبت ها و رویدادهای مختلف استانی و ملی، صدور ۶۵ عنوان بیانیه، هماهنگی برای برپایی ۱۵ مورد راهپیمایی و تجمع را از جمله فعالیت های این مدت بیان کرد.

حجت الاسلام اسکندری ایجاد و راه اندازی غرفه های مختلف خدمت در جریان برگزاری راهپیمایی های مختلف در تبریز را از جمله اقدامات جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سالجاری بیان و اظهار کرد: برپایی تعداد ۱۲۰ غرفه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، ۲۴ غرفه در راهپیمایی روز جهانی قدس و ۳۸ غرفه در راهپیمایی ۱۳ آبان جزو فعالیت های شورا در این خصوص بوده است.

وی هماهنگی و تلاش برای برگزاری آیین های بدرقه و تشییع شهدای خدمت را یکی از مهمترین فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در سالجاری عنوان کرد و افزود: حضور گسترده مردم در این رویدادهای مهم نشان داد که مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی و آذربایجان قدردان خدمت گزاران خود هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha