سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
کد خبر: 1173225
۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
آزمون خواهران

حوزه/ سرپرست امور آموزش تحصیلات تکمیلی گفت: آزمون سطح ۴ در دو نوبت مهرماه و اسفندماه و در پنج رشته فقه خانواده، تفسیر تطبیقی، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و علوم و معارف قرآنی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آزاده صدرشیرازی در جمع خبرنگاران عنوان کرد: برگزاری آزمون سطح ۴ بر طبق آیین‌نامه در دو نوبت برگزار می‌شود که نوبت اول در تاریخ ۴ مهرماه ۱۴۰۳ و نوبت دوم در روز ۱ اسفندماه سال جاری اجرایی خواهد شد.

سرپرست امور آموزش تحصیلات تکمیلی بیان کرد: این آزمون در پنج رشته فقه خانواده، تفسیر تطبیقی، کلام اسلامی، حکمت متعالیه و علوم و معارف قرآن و با هدف سنجش توان علمی و قدرت استنباط طلاب در حوزه پاسخگویی به مطالب مرتبط با رشته مورد نظر خود برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به بازنگری آیین‌نامه‌های آموزشی از جمله آزمون جامع و بروز تغییراتی در شکل، شیوه، محتوا و منابع آن در نوبت اسفندماه، صرفا دستورالعمل و منابع آزمون مهرماه، برای استحضار مدیریت‌های استانی و اطلاع‌رسانی به طلاب ارائه گردیده است.

صدر شیرازی ادامه داد: این آزمون پس از گذراندن کلیه واحدهای درسی مقطع سطح ۴ و به‌صورت سراسری در استان‌های مجری سطح چهار برگزار می‌شود.

وی گفت: سوالات به‌صورت متمرکز از طرف ستاد، طراحی و در نهایت تصحیح آن نیز، توسط مرکز مدیریت انجام خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha