سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
نشست رسانه ای نمایشگاه مشایه

حوزه/ نمایشگاه «مشایه» ویژه عرضه ملزومات سفر پیاده‌روی اربعین و موکب‌ها به مدت 10 روز از 17 تا 27 مردادماه در مشهد برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، محمداردمه مسئول برگزاری نمایشگاه مشایه امروز در نشست خبری پیرامون برگزاری نمایشگاه مشایه ویژه عرضه ملزومات سفر اربعین درمشهد در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه در فضای حدود سه هزار متر مربع در بیش از 80 غرفه دایر است ومحصولات مورد نیاز زائران و موکب داران را عرضه می کند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه محصولات فرهنگی برای اهدا به میزبانان عراقی و سایر زائران نیز در نظر گرفته شده است، افزود: هدف از برگزاری نمایشگاه خدمت بهتر به زائران است لذا تولیدکنندگان موظف به ارائه محصولات و خدمات با کیفیت همراه با قیمت مناسب هستند.

مصطفی صفایی مدیر کل امور فرهنگی زائران استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست با بیان اینکه پیاده روی اربعین ماهیت فرهنگی دارد، اظهار داشت: میلیون ها زائر از ملیت های مختلف از مذاهب اسلامی به خصوص شیعیان در این پیاده روی اربعین شرکت می کنند.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی که در مسیر پیاده روی اربعین در سال های گذشته صورت گرفته است، افزود: این نمایشگاه کمک بزرگی برای تهیه اقلام مورد نیاز و همچنین تامین سوغات فرهنگی زائران خواهد بود.

یوسف امینی جانشین مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه این نشست با بیان اینکه اربعین ماهیت فرهنگی دارد و کارکردهای سیاسی و اجتماعی نیز در آن وجود دارد، خاطر نشان کرد: نمایشگاه به برنامه های دهه آخر صفر و حضور زائران پیاده برای زیارت امام رضا (ع) نیز پرداخته است .

گفتنی است: نمایشگاه «مشایه» ویژه عرضه ملزومات سفر پیاده‌روی اربعین و موکب‌ها به مدت 10 روز از 17 تا 27 مردادماه در مشهد برگزار می شود.

نخستین نمایشگاه زیارت و سفر تحت عنوان مشّایه در محل همایش ها و نمایشگاه های آستان قدس رضوی، در باب الجواد حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha