پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
جبهه مقاومت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: دشمنان اسلام تصور می‌کنند با اقدامات وحشیانه خللی در مقاومت اسلامی ایجاد خواهند کرد، اما به برکت خون پاک شهدا جریان مقاومت با صلابت‌تر از گذشته راه شهید هنیه را ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی، امروز در مراسم بزرگداشت شهید قدس که در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ترور شهید اسماعیل هنیه را بیانگر ضعف و رژیم صهیونیستی در برابر جبهه مقاومت اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام تصور می‌کنند با اقدامات وحشیانه خللی در مقاومت اسلامی ایجاد خواهند کرد، اما به برکت خون پاک شهدا جریان مقاومت با صلابت‌تر از گذشته راه شهید هنیه را ادامه خواهد داد.

امام جمعه بجنورد افزود: شهید هنیه از افراد تاثیرگذار جبهه مقاومت اسلامی بود که چهار دهه از عمر با برکت خود را در راه آزادی قدس شریف و آرمان‌های اسلام سپری کرد و در این راه به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه پیش قراول مبارزان فلسطینی بود، ابراز کرد: این شهید بزرگوار ۶۰ نفر از اعضای خانواده‌اش را در این مسیر از دست داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، با بیان اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی برای همگان آشکار شده است، خاطرنشان کرد: رژیم کودک کش اسراییل با جنایت‌های وحشیانه خود ثابت کرده که به هیچ اصول انسانی قائل نیست و برای رسیدن به اهداف پلیدش دست به هر کار غیر انسانی و وحشیانه می‌زند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha