جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
کد خبر: 1173913
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۸
پیام تسلیت امام جمعه و شورای افتاء و روحانیت اهل سنت کرمانشاه، در پی شهادت رهبر مقاومت فلسطین، شهید دکتر اسماعیل هنیه،

حوزه/ امام جمعه و شورای افتاء و روحانیت اهل سنت کرمانشاه، در پی شهادت رهبر مقاومت فلسطین، شهید دکتر اسماعیل هنیه، شهادت آن فرمانده را موجب افزایش اراده و پایداری مجاهدان مقاومت، در تمامی میدان‌های نبرد دانستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، امام جمعه و شورای افتاء و روحانیت اهل سنت کرمانشاه در پی شهادت رهبر مقاومت فلسطین، شهید دکتر اسماعیل هنیه بیانیه‌ای صادر کردند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَی مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَأَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیَقْتُلُونَ وَیُقْتَلُونَ وَعْدًا عَلَیْهِ حَقًّا فِی التَّوْرَاةِ وَالْإِنْجِیلِ وَالْقُرْآنِ وَمَنْ أَوْفَی بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ.»

شهادت مجاهد سرافراز دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را به مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت بزرگ و سرافراز فلسطین، جنبش حماس و همه گروه‌های مقاومت فلسطینی و نیز همه جریان‌های مقاومت و ملت‌ها و کشورهای حامی آرمان فلسطین، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

فرمانده شهید اسماعیل هنیه یکی از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بود که با شجاعت کامل در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغال صهیونیستی ایستاد و آماده شهادت در راه آرمانی که به آن باور داشت بود و همیشه در طول مسیر در انتظار این شهادت بود.

شهادت فرمانده هنیه(رضوان الله علیه)، اراده و پایداری مجاهدان مقاومت را در تمامی میدان‌های مقاومت افزایش خواهد داد و عزم آنان را برای مقابله با دشمن صهیونیستی، قاتل زنان و کودکان و مرتکب نسل کشی در غزه و غاصب سرزمین فلسطین و مقدسات امت، قوی‌تر خواهد کرد.

امام جمعه و شورای روحانیت و افتائ اهل سنت کرمانشاه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha