پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
إسماعيل هنية

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان گفت: اقدام بزدلانه رژیم نتانیاهو آن هم در خاک کشوری دیگر، نشان از خوی ددمنشانه آنان است که قصد ندارند آرامش، همدلی، همراهی و وحدت در بین کشورهای اسلامی و آزادیخواه حکمفرما شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان در پیامی با تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و محکومیت اقدام رژیم اسرائیل، گفت: رژیم صهیونیستی قصد ندارد آرامش، همدلی، همراهی و وحدت در بین کشورهای اسلامی و آزادیخواه حکم‌فرما شود.

متن پیام خانم سیده نفیسه حسینی واعظ به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله و إنّا إلیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (احزاب آیه ۲۳)

خبر شهادت مجاهد فی‌سبیل الله جناب آقای اسماعیل هنیه و همراه شهیدش موج اندوه را در دل آزادی خواهان و جبهه مقاومت در سراسر جهان بوجود آورد.

مجاهد خستگی ناپذیری که عمر خود را جهت مبارزه با مستکبران جهان و دفاع از مردم مظلوم و ستمدیده جهان در تمام کشورهای منطقه و آزدایخواه و به‌ویژه مردم فلسطین صرف نمود و به دست جنایتکار رژیم سفاک اسرائیل، به فیض والای شهادت نائل گردید.

این اقدام بزدلانه رژیم نتانیاهو آن هم در خاک کشوری دیگر، نشان از خوی ددمنشانه آنان است که قصد ندارند آرامش، همدلی، همراهی و وحدت در بین کشورهای اسلامی و آزادیخواه حکمفرما شود.

استکبار جهانی بداند با این ترور کور، ملت شریف ایران و جبهه مقاومت در سراسر جهان هیچگونه شکاف و سستی ایجاد نشده بلکه خط مقاومت و مجاهدت شعله‌ورتر از گذشته خواهد شد.

در شرایطی که شاهد اوفول روز افزون قدرت رژیم اسرائیل و اختلاف افکنی‌ها در درون خود آنان هستیم، امید است با خیزش بیش از پیش جامعه جهانی در محکومیت رژیم آدم کش صهیون، حمایت از مردم مظلوم فلسطین گسترده‌تر شود و در آینده‌ای نزدیک شاهد پیروزی ملت ستمدیده فلسطین باشیم که خون شهید دفاع از حق و مظلوم را مستحکم‌تر کرده و وحدتی جهانی را شکل می‌دهد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان شهادت این فرمانده شجاع و غیور جبهه مقاومت و همراهان شهیدش را به محضر مقدس امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خانواده بزرگوارشان و جبهه مقاومت در سراسر جهان تبریک و تهنیت عرض نموده، حشر با ائمه اطهار(ع) را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha