جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
کد خبر: 1173932
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
خبرگان

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: قطعا شهادت هنیه تأثیرات عمیقی بر منطقه خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و همراه وی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

بار دیگر دست تروریستی رژیمی که اساساً بر پایه زور، غرور، قساوت و غصب بنیان گذاشته شده است به جنایتی جدید آلوده شد و عزیزی از عزیزان ملت فلسطین و رهبری از رهبران این ملت مظلوم را به شهادت رسانید.

شهادت شهید هنیه به دست غاصبان قدس از سه جهت اندوه بار است، یکی آنکه اگرچه رهبری مقتدر به حساب می‌آمد ولی در عین حال مظلوم بود و رژیم اشغالگر قدس خانواده‌اش را به‌صورت دسته جمعی به شهادت رسانده بود.

دوم آنکه از نقطه تولد تاکنون همواره در شرایط رنجی تحمیل شده به ملت فلسطین رشد و نمو پیدا کرده بود و نمادی از مظلومیت فلسطینیان به حساب می‌آمد و سوم آنکه در شرایط سفر به عنوان میهمان جمهوری اسلامی و ملت ایران به شهادت رسید و این برای مردم ایران بسیار تأثربرانگیز است.

قطعاً شهادت او تأثیرات عمیقی بر منطقه خواهد گذاشت و احساسات مظلوم خواهی و مظلوم گرایی را تقویت خواهد کرد.

شهادت این نماد مقاومت را به ملت فلسطین و ملت‌های مسلمان و همه کسانی که آرزوی توفیق برای ملت مظلوم فلسطین را در جهان دارند، تسلیت عرض می‌کنم.

خون به ناحق ریخته این شهید عزیز موضوعی نیست که بدون انتقام بماند.

نگاه عمیق و مبتنی بر سنجش‌های دقیق رهبری معظم انقلاب همه مراحل و شرایط زمانی و از جمله این مرحله مهم و شرایط آن را به نفع ایران اسلامی و مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و منطقه مدیریت و هدایت خواهد نمود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha