جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
بالصور/ صور نادرة من حيات الشهيد اسماعيل هنية

حوزه/ بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان کامیاران با صدور بیانیه‌ای شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان کامیاران با صدور بیانیه‌ای شهادت اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

《مِنَ المؤمنینَ رِجالُ صَدَقُوا ما عَهدُوا اللهَ عَلیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِر وَ ما بَدَّلُوا تَبدیلا》{آیه ۲۳سوره مبارکه احزاب}

با نهایت تأسف شهادت مجاهد فی سبیل الله و یکی از مخلص‌ترین رهبران جبهه مقاومت، شهید اسماعیل هنیه را محضر مقام معظم رهبری و امت اسلامی داغدار، تسلیت عرض می‌نماییم.

شهید اسماعیل هنیه در تمام طول عمر پربرکت خود شبانه روز مجاهدت کرد، در راه اسلام از فدا کردن خانواده و فرزندان عزیز خود دریغ نکرد، مردانه مبارزه کرد، مردانه زیست و در راه مقاومت اسلامی با مظلومیت و به تیر غیب نامردان به شهادت رسید.

داغ شهادت شهید هنیه برای ما که میزبان حضور ارزشمندشان بودیم و ایشان میهمان سرزمین ما بودند، دوچندان است، اما باید هوشیار بود و از تیرهای پنهان دشمن برای سوء استفاده از این ترور غافل نشد!

ترور شهید هنیه در خاک ایران آن هم درست بعد از مراسم تحلیف رییس جمهور منتخب و اعلام موضع رسمی دولت چهاردهم برای مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی، نشان از آن دارد که چنگ به گلوی این رژیم غاصب افتاده و درحال جان کندن است!

ما بانوان ایران اسلامی عزیز ضمن ابلاغ تسلیت و همدردی خود با بانوان جبهه مقاومت، اعلام می‌داریم که به زودی ملت شریف ایران با خون‌خواهی از شهادت میهمان عزیزخود، ضربه محکمی بر این رژیم غاصب وارد خواهد کرد که تجربه عملیات بزرگ وعده صادق را برای خود مرور کند و از آن عبرت گیرد و آن روز همان گونه که رهبرعزیزمان وعده کردند، نزدیک است... ت.

《إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ...》

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha