جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
قاسم روانبخش، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی

حوزه/نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم رفع موانع مدرسه سازی در قم خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا خیرین عزیز مدرسه ساز با سهولت بیشتری بتوانند در کار خیر خود پیشرو باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین قاسم روانبخش، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در آیین کلنگ زنی مدرسه شهید جمهور در قم، سخنان خود را با آیات ابتدایی سوره مبارکه علق آغاز کرد و گفت: افتخار ما این است که معجزه پیامبرمان، علم و قرآن و دعوت به خواندن، نوشتن، تعلیم و تعلّم است.

وی با تصریح بر این که معجزه علم با گذر زمان شکوفاتر می شود ادامه داد: حضرت رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم، طلب علم را فریضه می دانند و در این باب سخن ها گفته اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تأکید فراوانی بر موضوع علم و فناوری دارند افزود: تردیدی نیست که مشکلات مردم با توسعه علم و فناوری رفع می شود.

حجت الاسلام و المسلمین روانبخش در ادامه، پایه علم و پیشرفت را در مدرسه دانست و اضافه کرد: متأسفانه امروزه سرانه فضای آموزشی در استان قم به رغم تلاش های مسئولان و خیران ارجمند، با نقطه هدف فاصله دارد که این موضوع اصلا در شأن قم نیست.

وی با تصریح بر این که همه مسئولان باید در کنار خیرین مدرسه ساز همت و تلاش بیشتری در این موضوع داشته باشند گفت: ما هم به عنوان نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تلاش می کنیم تا ضمن رفع موانع مدرسه سازی، تسهیل گر کار خیرین مدرسه ساز باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد دانش آموزان و فارغ التحصیلان مدرسه شهید جمهور در قم از مسئولان برجسته کشور و خدمتگزاران به کشور و مردم قم باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha