پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
سید اشرف علی غروی

حوزه/ حجت الاسلام سید اشرف علی غروی، در بیان روش تبلیغ امام زین العابدین (ع) : گفت امام زین العابدین (ع) با حکمت و اخلاق خود، دشمنان را به دوست تبدیل کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به مناسبت شهادت امام زین العابدین (ع) در شهر لکنهو، مجلس عزاداری برگزار شد. حجت الاسلام و سید اشرف علی غروی، نماینده آیت‌الله العظمی سید علی حسینی سیستانی در هند، در این مراسم سخنرانی کرد.

علی محمد معروفی با تلاوت قرآن کریم مجلس را آغاز کردند و سپس مولانا سید محمد حسین رضوی به مدح امام (ع) پرداخت. سید اشرف علی غروی، با بیان روش تبلیغ امام زین العابدین (ع) گفت : امام زین العابدین (ع) با حکمت و اخلاق خود دشمنان را به دوستان تبدیل کردند.

وی با بیان عظمت و اهمیت شهید و شهادت، با اظهار تأسف و اندوه از شهادت مظلومانه شیعیان در پاراچنار، افزود: ما نباید چنین حوادثی را نادیده بگیریم بلکه باید این مظلومیت را به یاد داشته و دیگران را نیز آگاه سازیم.

سید اشرف علی غروی با تأکید بر اهمیت عزاداری، فرمود: امام زین العابدین (ع) از شهادت امام حسین (ع) تا زمان شهادت خود، پیوسته عزاداری کردند و مظلومیت اهل بیت (ع) را بیان نمودند. در آن شام که مردم دشمن اهل بیت (ع) بودند، وقتی از حقیقت آگاه شدند، به اهل بیت (ع) نزدیک شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha