شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
اسماعیل برقی

حوزه/ معاون آموزش و پرورش استثنایی کشور در کرمان گفت: ۲۳ هزار نفر در آموزش و پرورش استثنایی کشور مشغول خدمت رسانی به ۸۰ هزار دانش آموز با نیازهای ویژه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرمان، اسماعیل برقی، معاون آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در مراسم آغاز به کار دوره های بازآموزی آموزگاران استثنایی قطب ۲ کشور در گلزار شهدای کرمان گفت: ۲۳ هزار نفر در آموزش و پرورش استثنایی کشور مشغول خدمت رسانی به ۸۰ هزار دانش آموز با نیازهای ویژه هستند.

برقی با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان از فعال ترین ها و پویاترین های آموزش و پرورش های استثنایی کشور است، گفت: نیروی انسانی موثرترین عامل در توسعه هر کشوری است، ۲۳ هزار همکار در آموزش و پرورش استثنایی علاوه بر تخصص و روحیه اثربخش، خدمات موثری به دانش آموزان با نیازهای ویژه ارائه می کنند، فعالیت در آموزش و پرورش، تخصصی است و توانمندسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش به ویژه در آموزش و پرورش استثنایی مهمتر است.

وی اظهار داشت: رویکرد ما این است که توانمندی آموزگاران را ارتقا دهیم، ارائه خدمات به دانش آموزان استثنایی برکت خواهد داشت، تحرک ما باعث پویایی خود ما می شود، نظام، خدمات خوبی به ۸۰ هزار دانش آموز استثنایی ارائه کرده است، به ازای هر ۴ دانش آموز یک نیرو خدمت رسانی می کند.

شایان ذکر است: مراسم آغاز به کار دوره های بازآموزی و مهارت آموزی آموزگاران استثنایی تازه استخدام شده و مربیان امور آموزش معلولان قطب ۲ کشور شامل استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و کرمان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha