دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
کد خبر: 1171734
۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
مدارس و مساجد

حوزه/ مدیر فرهنگی مرکز رسیدگی امور مساجد استان های خراسان از اجرای طرح پیوند بین مدرسه و مسجد در منطقۀ تبادکان مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام مصطفی حیدری، صبح امروز دوشنبه(۱ مرداد) در جلسۀ هماهنگی طرح پیوند بین مدرسه و مسجد در منطقۀ تبادکان، اظهار کرد: این طرح در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت فعالیت های برون مدرسه ای به ویژه مساجد به عنوان یکی از راهکارهای تعمیق تربیت و آداب اسلامی تدوین شده است.

وی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که باید میان مسجد و مراکز آموزشی در هر محله، همکاری و پیوند شایسته‌ای برقرار گردد، بیان کرد: برای تحقق این امر مهم، مساجد استان آمادگی کامل جهت تعامل با مدارس همجوار خود را دارند.

حجت‌الاسلام حیدری برگزاری این طرح را دارای خیرات و برکاتی دانست که باعث رشد فردی و اجتماعی دانش آموزان خواهد شد.

مدیر فرهنگی مرکز رسیدگی امور مساجد استان های خراسان با بیان اینکه این طرح تا کنون در ناحیه‌های ۱، ۴، ۵ و ۷ آموزش‌وپرورش مشهد شروع شده، ناحیه تبادکان را با وجود مدیران انقلابی این ناحیه مستعد برگزاری موفق این طرح دانست.

شایان ذکر است جلسات توجیهی طرح پیوند در بعضی از نواحی هفت‌گانه آموزش‌وپرورش با حضور ارکان مسجد و مدرسه و نیز مسئولان برگزار و وارد فاز عملیاتی طرح شده و این جلسه اولین جلسه توجیهی در ناحیه تبادکان بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha