دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
حجت الاسلام و المسلمین اکبری رئیس بسیج  اساتید ، مدیران و نخبگان حوزه علمیه

حوزه / مرحله اول طرح جهادگران تببین با حضور اساتید منتخب بسیجی حوزه های علمیه در مجتمع فرهنگی،آموزشی امامت آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و الملسمین سید حسن اکبری رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم، امروز در حاشیه همایش طرح جهادگران تبیین پیرامون برنامه های این طرح به خبرنگاران گفت: بسیج اساتید یکی از بنیان‌های اساسی است که به فرمان امام خمینی(ره) در روزهای آغازین پیروزی انقلاب در دو بخش بسیج حوزه و دانشجو تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه در همه استان ها با مرکزیت قم فعالیت می کند، افزود: این مجموعه در طول سال برنامه‌های متنوع در راستای منویات امامین انقلاب و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی دارد که در قالب‌های مختلف جهاد تبیین، علمداران تبلیغ برنامه‌های متنوعی را برگزار می کند.

رئیس مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم ادامه داد: افرادی که در این طرح شرکت کردند در مواقع حساس و آنجایی که نظام به آنها نیاز دارد در سراسر کشور به عنوان مبلغان، مبینان احکام دین وارد عرصه می شوند، این جمع این مأموریت را برعهده دارد تا در همه بخش ها در بین همه اقشار مختلف حضور پیدا کرده و به تبلیغ بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری درباره طرح جهادگران گفت: این همایش در قالب کمسیون ها با موضوعات مختلف در راستای جهاد تبیین به مدت 4 روز در مشهد مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha