یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
حجت الاسلام مروی

حوزه / تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه جریان گسترده بین المللی مقاومت نه تنها ریشه صهیونیستی که استکبار را از بین خواهد برد اظهار داشت: در بهترین دانشگاه های آمریکا، نه فقط مهاجرین و رنگین پوست ها بلکه سفید پوست ها شعار دفاع از غزه می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی امروز یکشنبه 14 مردادماه، در دوره دانش افزایی و توانمندسازی مسئولین و اعضای شورای بسیج اساتید کشور در سالن همایش های مجتمع فرهنگی نواب، با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه گفت: رژیم صهیونیستی این جنایت را در ایران کشور بزرگ و مقتدر محور مقاومت انجام داده است.

وی با بیان اینکه با این جنایت ها محور مقاومت شکست نخواهد خورد زیرا پیمان با خون شکل گرفته است، ادامه داد: این شهادت ها را از منبع دیگر به فال نیک می گیریم، حاج قاسم در عراق، اسماعیل هنیه در ایران، یمنی و عراق یک پیمان نانوشته امضا کرده است که به راحتی قابل گسست نیست.

وی با اشاره به اینکه جریان گسترده بین المللی مقاومت نه تنها ریشه صهیونیستی که استکبار را از بین خواهد برد در این باره افزود: در بهترین دانشگاه های آمریکا، نه فقط مهاجرین و رنگین پوست ها، سفید پوست ها شعار دفاع از غزه می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین مروی با اشاره به مقاومت دانشجویان و نخبگان آمریکایی و اروپایی در دفاع ازمردم مظلوم غزه،گفت: رسوایی چهره استکبار در جهان و حقیقت عالم امروز برای مردم روشن شده است همان طورکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه به جوانان آمریکا گفتند «شما در در سمت درست تاریخ ایستادید» این تظاهرات و تحرکات زمان می برد ایران و شعارهای ایران نفوذ کرده است.

تولیت آستان رضوی با بیان اینکه شعار انقلاب اسلامی به چالش کشیدن زیر بناهای حکمرانی غرب بوده است، گفت: عظمت و بزرگی انقلاب در همین است که اصلی ترین و ریشه ای ترین اهداف اندیشه غرب به چالش کشیده است و در این 45 سال از انقلاب اسلامی دشمن با انواع تحریم به خصوص اقتصادی تلاش کرده است حکومت اسلامی را شکست دهد و از هیچ توطئه ای فروگذار نکرده است.

وی نخبگان را مورد طمع دشمنان دانست و افزود: باید جریان بسیجی و استاد بسیجی مأمنی باشد برای آن دانشجویی که ذهن او پر از مسئله و اشکال است پاسخگوی سوالات و شبهات آنها باشد دانشجویان بتوانند با استاد بسیجی ارتباط برقرار کرده و به او اطمینان کنند.

حجت الاسلام و المسلمین مروی با اشاره به ارتقا علمی اساتید دانشگاه گفت: امام (ره) توانست نخبگان حوزه علمیه را جذب کند مانند شهید مطهری که از شاگردان آیت الله بروجردی بود؛ امام خمینی (ره) توانست با جذب نخبگان پیام انقلاب را به همه ملت ایران و جهان اسلام برساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha