یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
دیدار با امام جمعه اشکذر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان با امام جمعه اشکذر و مؤسس مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر دیدار کرد، در این جلسه که به منظور ادامه ساخت مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر تشکیل شد، یکی از خیّرین نیز حضور داشت و برای ایجاد منابع پایدار مدرسه قول مساعد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان و ابراهیم نقیب احمدی معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه علمیه خواهران یزد در سفر به شهرستان اشکذر با حجت الاسلام و المسلمین صانعی امام جمعه شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین فهیم نیا مؤسس مدرسه علمیه خواهران فاطمیه در محل دفتر امام جمعه دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که به منظور ادامه ساخت مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر تشکیل شد، یکی از خیّرین نیز حضور داشت و برای ایجاد منابع پایدار مدرسه قول مساعد داد.

همچنین درباره راهکارهای جذب بودجه و سرعت بخشیدن به عملیات عمرانی آن، بحث و تبادل نظر و تصمیم گرفته شد تا از افراد خیّر دیگر شهرستان جهت کمک به ساختمان مدرسه دعوت به عمل آید.

گفتنی است: مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر در سال 1395 تاسیس و در محل استیجاری شروع به فعالیت کرد و هم اکنون با 115 طلبه در حال تحصیل و ثبت نامی جدید و اساتید خواهر در دومین محل استیجاری با کمبود شدید فضا و امکانات مواجه می باشد و با توجه به این که تنها حوزه علمیه شهرستان محسوب می شود و طلاب خوب و با استعدادی جذب شده و در حال تحصیل می باشند باقیات الصالحات خوبی برای خیّرین نیک اندیش است تا هرچه سریعتر با کمک منابع دولتی و مرکز مدیریت ساختمان آن به اتمام و مورد بهره بردار قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha