یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
ع

حوزه/ معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) سندرک از برگزاری‌ دوره‌های آموزشی و مهارت‌افزایی پژوهشی تابستانه طلاب مدارس علمیه سندرک و بشاگرد در استان اصفهان خبر داد.

حجت‌الاسلام علی اخلاصی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان، از برگزاری‌ دوره‌های آموزشی و مهارت‌افزایی پژوهشی تابستانه طلاب مدارس علمیه سندرک و بشاگرد در استان اصفهان خبر داد و اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی پژوهشی تدوین شده در سطوح یک و دو برای طلاب است.

وی افزود: طلاب در این دوره‌ها با استانداردهای طریقه نوشتن یک مقاله و انواع روش‌های تحقیق و پایان‌نامه‌نویسی آشنا ‌خواهند شد.

معاون پژوهش مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) سندرک، روش‌های پژوهش و مطالعه را یکی از دغدغه‌های طلاب بیان کرد و گفت: در این دوره‌ها طلاب با انواع روش‌های مطالعه آشنا شدند و در نهایت روش صحیح مطالعه را فرا ‌گرفتند.

وی بهره‌گیری از فناوری‌های جدید در پژوهش را از دیگر سرفصل‌های دوره مهارت‌افزایی پژوهشی تابستانه طلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که طلاب سطح دو با شرکت در کارگاه‌ها، ضمن آشنایی با فنون استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها(برنامه کاربردی) در گوشی‌های هوشمند، بهره‌گیری از آنها را یاد گرفتند.

حجت‌الاسلام اخلاصی یادآور شد: در دوره مهارت‌افزایی پژوهشی تابستانه، طلبه‌ها با نرم‌افزارهای دیجیتالی حوزه‌های علمیه در راستای انجام کار تحقیق و پژوهش با هدف منبع‌یابی و همچنین آشنایی با منابع مختلف، آشنا خواهند شد.

برگزاری دوره پژوهشی تابستانه مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) سندرک در اصفهان

برگزاری دوره پژوهشی تابستانه مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) سندرک در اصفهان

برگزاری دوره پژوهشی تابستانه مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین(ع) سندرک در اصفهان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha