یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
انتشار فراخوان ‌سیزدهمین‌ سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا

حوزه/ فراخوان سیزدهمین سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا در ۲ بخش ادبی و عکس به میزبانی شهرستان لالی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان به میزبانی شهرستان لالی «سیزدهمین سوگواره ملی دل نوشته های عاشورا» را در گستره ملی برگزار می‌کند.

این سوگواره در ۲ بخش ادبی و عکس برگزار می‌شود که در بخش ادبی هر شاعر و نویسنده می‌تواند حداکثر سه اثر خود را شامل شعر کلیه سبک‌ها، قالب‌ها و دلنوشته و در بخش عکس نیز، هر عکاس می‌تواند حداکثر ۱۰ قطعه عکس به صورت آنالوگ یا دیجیتال با موضوعات مسجد و محرم، جوانان و عزاداری سالار شهیدان به دبیرخانه ارسال کند.

برگزارکنندگان سوگواره حق انتشار عکس‌های پذیرفته شده با ذکر نام عکاس را دارند.

در گاه شمار سوگواره مهلت ارسال آثار در هر ۲ بخش تا اول شهریور ۱۴۰۳ اعلام شده است و داوری و بازبینی آثار روز ۲ شهریور ۱۴۰۳ انجام و آیین اختتامیه ششم شهریور در شهرستان لالی برگزار می‌شود.

طبق شرایط اعلام شده در فراخوان آثار ارسال شده به سوگواره عودت داده نخواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی delneveshte.ashura@gmail.com و یا از طریق فضای مجازی به شماره ۰۹۰۱۴۵۲۱۹۲۳ به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

دبیرخانه سوگواره واقع در خوزستان، شهرستان لالی، خیابان شهید جمالپور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره تماس‌های ۰۶۱۴۳۲۹۵۸۸۰ و ۰۹۰۱۴۵۲۱۹۲۳ آماده پاسخگویی و ارایه اطلاعات بیشتر به علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha