دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
حجت الاسلام امین تقی نژاد

حوزه/ سامانه جدید مدیریت حوزه علمیه استان یزد رونمایی و آماده بهره برداری شد.

حجت الاسلام امین تقی نژاد مسئول رسانه و فضای مجازی حوزه علمیه استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، با اشاره به رونمایی سامانه جدید حوزه علمیه استان یزد به نشانی اینترنتی https://heyazd.ir/ در اجلاسیه فصل تابستان مدیران و معاونان مدارس علمیه استان، عنوان کرد: سامانه جدید حوزه علمیه یزد با مجهز بودن به جدیدترین متد روز و فعالیت و نظارت مستمر تیم رسانه حوزه علمیه یزد و نیز کارشناسان رسانه مدیریت حوزه علمیه استان رونمایی و آماده بهره برداری شد.

مسئول دفتر خبرگزاری حوزه در یزد گفت: در سامانه جدید براساس نیازهای احتمالی شناسایی شده حوزه علمیه یزد تا ٢٠ سال آینده قابلیت های فراوانی تعبیه شده که در حال حاضر بخش های مورد نیاز آن مانند تیکتینگ، سامانه قلم، سامانه تجمیع (فاز دوم مفتاح) ، ثبت نام قرارگاه سایبری برهان و ثبت نام و سازماندهی جهت موارد مربوط به امور بین الملل در دسترس طلاب و روحانیون قرارگرفته است.
وی ادامه داد: به صورت جداگانه هریک از قابلیت های سامانه جدید حوزه علمیه استان یزد به صورت جداگانه در خبرهای مجزا تشریح، تبلیغ و آموزش داده خواهد شد.
معاون اجرایی قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد، گفت: از ویژگی‌های برجسته سامانه جدید حوزه علمیه یزد، طراحی و فعالسازی تیکتینگ با قابلیت دپارتمان‌ سازی بوده که از این پس طلاب، روحانیون و همچنین دیگران می‌توانند با ساخت یک نام کاربری ساده(چه به صورت واقعی و چه فیک) از بخش پنل کاربری، با تعیین اولویت و نیز ارسال فایلهای مختلف با مدیر استان با حفظ و امنیت کامل داده ها به گفت‌وگوی دوطرفه و مستقیم با مدیر استان پردازند.
وی افزود: بخش تیکتینگ با ویژگی های فعلی تا به امروز برای اولین بار است که در سامانه های حوزه های علمیه کشور ساخته شده است و همچنین بخش تیکتینگ در پیامی مجزا تشریح خواهد شد.
حجت الاسلام تقی نژاد گفت: ویژگی برجسته دیگر سامانه جدید ( ضد هک بودن) این سامانه است، که البته باید دقت داشت که هیچ سامانه ای در دنیا وجود ندارد که احتمال هک شدن آن نرود، اما در سامانه جدید حوزه علمیه استان یزد این احتمال به کمترین درصد خود میرسد، چرا که در حین طراحی این سامانه، طلاب متخصص امور هک از اعضای تیم رسانه حوزه علمیه یزد از ابتدا در ساخت سامانه جدید حاضر بوده و این مساله را به صورت تخصصی مورد نظارت، بررسی و توجه قرار داده اند.
وی در پایان عنوان کرد: از همه طلاب و روحانیون درخواست می شود جهت بهبود و پیشرفت هرچه بیشتر سامانه جدید، نقدها و پیشنهادات خود را از طریق تماس با شماره ۰۹۱۳۴۵۷۱۵۸۳ در میان بگذارند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha