دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
13

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: جهاد تبیین در اولویت برنامه های این شورا قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام هادی خلیلی طی سخنانی در نشست خبری به مناسبت سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب در انجام وظایف این شورا و اجرای برنامه‌ها، بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مردمی تأکید داشته اند و این که طرح ها و برنامه ها با محوریت مردم و ناظر به توان بالای مردمی مورد توجه و اهتمام باشد.

وی همچنین با اشاره به این که تبلیغ مبانی اسلام و مبانی جمهوری اسلامی از وظایف و رسالت‌های خطیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محسوب می شود، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف پیامبر اکرم (ص) تبلیغ بود و به واسطه این امر، اکنون دین اسلام در جهان فراگیر شده و این مهم باید بیش از پیش نهادینه شود.

وی در ادامه سخنان خود، جهاد تبیین را برنامه اولویت دار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد و افزود: با وجود دشواری‌ها، خبرنگاران از بهترین یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای ترسیم و به تصویر کشیدن مناسبت‌های این شورا هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی همچنین با اشاره بر تاکید مقام معظم رهبری در بحث تداوم حمایت از مردم فلسطین و غزه و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: در این راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، برنامه راهپیمایی جمعه‌های خشم را هر هفته با حضور چهار استان پس از اقامه نماز جمعه، برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: حضور مستمر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در تجمع و برنامه‌های یکی از نقاط قوت و برجسته شورای هماهنگی تبلیغات استان مرکزی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha