یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کارهای خوبی در استان بوشهر انجام می‌شود اما انعکاس آن مطلوب نیست، باید پیوست رسانه‌ای برای کارها با مراعات دیپلماسی رسانه انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات استان بوشهر، اظهار داشت: استان بوشهر، استانی بسیار مهم و استراتژیک است و مهمترین حوزه در عرصه مدیریت این استان، کارهای نرم افزاری و بخش فرهنگی سیاسی است.

وی افزود: در حوزه سیاسی کارهای مضاعفی شده و در حوزه فرهنگ هم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

امام جمعه بوشهر ابراز کرد: در حوزه سیاست برنامه‌ریزی خوبی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صورت گیرد و در این راستا جهاد تبیین به عنوان شاخص مدیریت سیاسی فرهنگی تلقی شود و با جامع شناسی و روان شناسی و تشخیص نظام مسائل فرهنگی سیاسی استان، راه‌حل‌هایی برای این نظام مسائل ارائه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت‌های میدانی، گفت: تجلی کار میدانی بسیار مهم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر توجه به مدیریت فضای مجازی و رسانه، ابراز کرد: کارهای خوبی در استان انجام می‌شود، اما انعکاس آن مطلوب نیست، لذا باید پیوست رسانه‌ای برای کارها با مراعات دیپلماسی رسانه انجام شود و اقدامات فرهنگی استان در حوزه‌های مختلف در فضای مجازی و رسانه تجلی پیدا کند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: برای موضوعات مختلف تولید فکر صورت گیرد، که برای این مهم، هیئت اندیشه ورز تشکیل شود.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پیشانی بیان عظمت انقلاب، آرمان‌ها و ارزش‌ها است، یادآور شد: این شورا نمایشگاه آسمانی تمامی حرکت‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم خوش سابقه است و هم برای آینده ایران و جهان اسلام راهکار صیانت از آرمان و ارزش‌ها و حرکت‌های انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha