دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
بهروزی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بوشهر با بیان اینکه تا کنون ۲۹ دستگاه در استان بوشهر عضو سامانه سو هستند و ۹ گزارش مردمی نیز ارسال شده است. همچنین ۱۰۸ پنل برای مدیران دستگاه ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام بهروز بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: قانون حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر همچون قبل در این دولت نیز اجرا می شود.

وی با اشاره به حضور مدیران کل در ستاد امر به معروف و نهی از منکر ابراز داشت: روز دوشنبه های هر هفته ستاد امر به معروف میزبان یکی از مدیران است و این کار با هدف امیدآفرینی دستگاه ها صورت می گیرد و مطالبات مردمی از مدیران کل پیگیری می شود.

حجت الاسلام بهروزی با اشاره به راه اندازی سامانه "سو" افزود: این سامانه یک سامانه نظارت مردمی بوده و اولین سامانه نظارت‌ مردمی بر عملکرد دولت است که مردم با ثبت نام در این سامانه گزارشات خود را ارسال می کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر بیان کرد: این سامانه گزارش ها را به مدیران مربوط ارجاع و از آنان پاسخ می خواهد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۲۹ دستگاه در استان بوشهر عضو سامانه سو هستند و ۹ گزارش مردمی نیز ارسال شده است. همچنین ۱۰۸ پنل برای مدیران دستگاه ها ایجاد شده است.

حجت الاسلام بهروزی با اشاره به بازرسی از ادارات استان گفت: تا کنون برای ۷۰ سربازرس کارت برای آنها صادر شده است.

وی تشکیل گروه های مطالبه گری در حوزه‌های مختلف سیاسی اقتصادی و شبکه سازی، ایجاد تشکیلات در گروه های مردمی، تفریحی و گردشگری و آموزش، سلامت، محیط زیست و ورزشی و هنر و رسانه و آسیب های اجتماعی، خانواده و قضایی، ضابطین قضایی و عفاف و حجاب را عرصه های فعالیت این ستاد برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha