دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: نباید اجازه دهیم فرهنگ مطرود غرب در بُعد بصری و هم عقیدتی جوان ما را درگیر خود کند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان در سخنانی با اشاره به جایگاه مهم و رفیع امر به معروف و نهی از منکر در اسلام، در سخنانی اظهار داشت: یکی از فرایض دینی در اسلام، ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می‌باشد.

امام جمعه شهرستان بانه ادامه داد: انجام این فریضه مهم بر همه ما مسلمین واجب است و نباید این فریضه را کم اهمیت جلوه دهیم.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود عنوان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر جامعه اسلامی را در مقابل ناهنجاری‌های عقیدتی و اجتماعی و فردی بیمه می‌کند.

وی ادامه داد: با این حال متاسفانه در سطح جامعه برخی از افراد نسبت به رعایت شئونات اسلامی همانند پوشش اسلامی کم توجه هستند لذا شایسته است که این افراد خویش را با شئونات دینی و اسلامی هماهنگ کنند.

امام جمعه شهرستان بانه عنوان داشت: نباید اجازه دهیم فرهنگ مطرود غرب در بُعد بصری و هم عقیدتی جوان ما را درگیر خود کند.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: بنابراین لازم است که از تریبون‌های مساجد و دیگر مجالس برای تبیین اسلام راستین در برابر اسلام آمریکایی که تلاش دارد جوان ما را منحرف کند استفاده کنیم.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: دشمنان سرمایه‌گذاری بسیاری برای به انحراف کشیدن جوان ما انجام داده‌اند بنابراین ما نیز در قبال حفظ نسل جوان و نوجوان خود در قبال این توطئه‌ها وظیفه بسیار سنگینی برعهده داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha