سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: استحاله فکری نسل جوان بی گمان آینده این نظام اسلامی را با خطر روبرو می‌سازد بنابراین باید برای مبارزه با این ترفند دشمن به سمت کارهای زیربنایی و اساسی روی بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمد امین راستی عصر امروز در دیدار با جمعی از فعالان مجازی و رسانه‌ای در سخنانی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم که حریم خانواده‌ها توسط فضای مجازی دشمن شکسته شود.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: دشمن در بُعد نظامی در مقابل این نظام عملاً ناتوان و عاجز است بنابراین بهترین راهکار برای تداوم و استمرار دشمنی با این ملت را در جنگ نرم می‌بیند و سالیانه میلیاردها دلار هزینه این جنگ نابرابر می‌کند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: ایجاد شبهات و شائبه‌های عقیدتی و دینی در بین نسل نوجوان و جوان به منظور دور کردن آنان از دین از جمله ترفندهای دشمن در این سال‌ها می‌باشد که شایسته است در برابر این توطئه شیطانی با بصیرت و آگاهی کامل برخورد کنیم.

ماموستا راستی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: استحاله فکری نسل جوان بی گمان آینده این نظام اسلامی را با خطر روبرو می‌سازد بنابراین باید برای مبارزه با این ترفند دشمن به سمت کارهای زیربنایی و اساسی روی بیاوریم.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج گفت: بنابراین باید توجه نهادهای دینی به نسل نوجوان و جوان بیش از پیش باشد و برای این نسل برنامه داشت البته برنامه‌های زیربنایی و درست و اصولی که مخاطب که همان جوانان و نوجوانان است را جذب کند نه دفع.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر جایگاه رسانه‌ها در بحث مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمن، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در مبارزه با جنگ نرم دشمن دارند لذا می‌طلبد که رسانه‌ها برای انجام تکلیف اصلی خود که همان اطلاع رسانی و تبیین حقایق است از مشاجره‌های درون گروهی و جناحی دوری کنند و اولویت خود را تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha