سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
امام جمعه کاکی

امام جمعه بخش کاکی گفت: اقدامات مختلف عمرانی و خدماتی در بخش کاکی باعث رضایتمندی مردم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه کاکی در دیدار اعضای شورای اسلامی و شهردار کاکی بر نقش فعال شهرداری و شورای اسلامی در برگزاری بهتر برنامه های فرهنگی شهر تاکید کرد و گفت: از تلاش های سازنده و مستمر مجموعه شهرداری کاکی در برگزاری هر چه باشکوه تر اقامه نماز جمعه و برنامه های فرهنگی شهر تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم در این راه موفق و سربلند باشند.

امام جمعه کاکی با تقدیر از اقدامات انجام شده عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهرداری در سطح شهر اظهار داشت: انجام اقدامات مختلف عمرانی و خدماتی در نقطه نقطه شهر و رضایتمندی مردم از عملکرد مدیریت شهری ناشی از همدلی و همراهی مدیریت شهری و ورود به پروژه های مهم و اساسی شهری بوده است و ما هم در کنار شما عزیزان خواهیم بود.

سیدعلی اکبر فاطمی رئیس شورای اسلامی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و پیگیری های امام جمعه در جهت رفع مشکلات شهر و بخش و گلایه مندی از عدم انجام تعهدات برخی ادارات نسبت به مردم کاکی اظهار داشت: متاسفانه برخی مدیران شهرستان و استان رغبتی به انجام کار جهادی ندارند و بسیاری از مشکلات فعلی بخش کاکی و شهرستان ناشی از انفعال مدیران است. ما نیازمند حضور میدانی و شبانه روزی مدیران در صحنه خدمت رسانی هستیم.

وی نمونه این مشکلات را عدم توسعه و بازسازی شبکه آب و برق، عدم ایجاد زیرساخت ها و استقرار ادارات مختلف در کاکی و مهاجرت ساکنین به شهرهای دیگر اعلام کرد و ادامه داد: بخش و شهر کاکی باید در همه ابعاد توسعه‌ای مورد توجه قرار گیرد و شایسته است همه مدیران در رفع این مشکلات پای کار باشند.

ناصر باسیره با اشاره به اینکه احیاء نماز جمعه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی راحل بود، تصریح کرد: از زحمات و گام های ارزشمندی که امام جمعه در پیگیری مسائل شهر و مطالبات مردمی بر می دارند تقدیر می شود.

گفتنی است، ادامه سایر اعضای شورای اسلامی نیز در خصوص اقدامات ستاد نماز جمعه و مشکلات شهر صحبت های خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha