سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
جلسه «امام شناسی» امام جمعه عالیشهر برای دانش آموزان

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: امر به معروف و نهی از منکر نباید فقط محدود به پوشش و حجاب باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه نهاد مجمع امر به معروف و نهی از منکر عالیشهر با حضور امام جمعه شهر برگزار شد.

امام جمعه عالیشهر در این نشست بیان داشت: طبق فرمایش قرآن کریم باید در امت اسلامی گروه ویژه ای وجود داشته باشد که امر به خوبی ها و نهی از بدی ها کند و این واجب الهی دایره بسیار گسترده ای دارد.

حجت الاسلام حمیدی نژاد بیان کرد: حرکت امام حسین (ع) نیز برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر بود، بزرگترین منکر آن زمان خلیفه مسلمانان شده بود که امام بخاطر وظیفه و تکلیفی که برعهده داشت در برابر ظلم و جور این فرد قیام و نهی از منکر کردند و لذا قضایای عاشورا به راه افتاد.

وی در ادامه افزود: موضوعی که مردم دارند رنج می‌برند و باید در اولویت این مجمع قرار بگیرد و همان گونه که مقام معظم رهبری هم فرمودند امر به معروف و نهی از منکر است که نباید فقط محدود به پوشش و حجاب باشد.

امام جمعه عالیشهر بیان داشت: ستاد امر به معروف در شهر عالیشهر باید به جد پیگیر ادارات و مسئولین باشد که آیا مردم از آنها راضی هستند یا نه، اگر نیستند بررسی شود چرا آن مسئول وظیفه اش را درست انجام نداده و پیگیر این موضوع باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha