دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: خدمت به مردم و زائر و اربعین بسیار مهم و ثواب فوق العاده ای دارد و اگر بتوان موکب توسط این بانک برپا شود، قطعا بسیار خدمت موثری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در دیدار مدیر شعب پست بانک استان بوشهر با تشکر از تلاش های این بانک و فعالیت های سال گذشته در تامین ارز زائران اربعین اظهار داشت: خدمت به مردم و زائر اربعین بسیار مهم و ثواب فوق العاده ای دارد و اگر بتوان موکب توسط این بانک برپا شود، قطعا بسیار خدمت موثری خواهد بود.

امام جمعه بوشهر افزود: پست بانک در بوشهر یک چهره موفق و پیشتاز و پیشران بوده است و در بسیاری از کارها مردم به این بانک اعتماد می کنند.

وی تاکید کرد: تلاش شود این شخصیتی که برای پست بانک ایجاد شده حفظ شود و از جهتی ارتقای سطح صورت گیرد. خدمات هرچه بیشتر باشد استقبال مردم نیز بیشتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ابراز داشت: پست بانک خوشنام ترین و خط مقدم حمایت های اجتماعی و مردمی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با اشاره به ورود پست بانک به عرصه ورزش گفت: این کار اقدام بسیار خوبی بوده و نیز استمرار کارهای اجتماعی بسیار مهم و ارزنده است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر پیوست های رسانه‌ای ابراز داشت: پست بانک خدمات و فعالیت های بسیار موثری دارد اما این خدمات رسانه‌ای نمی شود، لذا توجه به حوزه رسانه و انعکاس فعالیت ها بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha