دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادگران جهاد دانشگاهی بوشهر در عرصه علم و فناوری، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در تولید فناوری و تکنولوژی مورد نیاز کشور پیشتاز باشد و دولت‌ها می‌توانند از ظرفیت این نهاد استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری صبح امروز در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر، اظهار داشت: امروز جایگاه جهاد دانشگاهی در توسعه علم و دانش در کشور جا افتاده و مأموریت‌های سنگینی عهده‌دار است.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک مرکز امید بخش نسبت به آینده است، گفت: جهادگران جهاد دانشگاهی باید با جدیت به دنبال به سرانجام رساندن کارهای بر زمین مانده در کشور باشند.

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی بر اساس یک نیت خیر و تقوا پایه‌گذاری شده است، افزود: در هر کجا تقوا معیار باشد موجب رشد می‌شود و در همین راستا فعالیت‌های فرهنگی جهاد دانشگاهی روز به روز به سمت کیفی سازی حرکت می‌کند و در تمامی عرصه‌ها تحوّل‌آفرینی را به منصه ظهور رسانده است.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: این نهاد به عنوان بازوی توانمند برای مراکز علمی و آموزشی و مکمل فعالیت علمی و فرهنگی دستگاه‌های اجرایی می‌باشد و نقش موثر و مهمی در توانمندسازی دانشجویان دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت جهاد دانشگاهی در استان بوشهر دیر آغاز شد، عنوان کرد: امروز با تلاش جهادگران بوشهری شاهد رقابت با استان‌هایی هستیم که سال‌ها پیش در این عرصه و رقابت حضور داشته‌اند.

آیت الله حسینی‌بوشهری ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادگران جهاد دانشگاهی بوشهر در عرصه علم و فناوری، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در تولید فناوری و تکنولوژی مورد نیاز کشور پیشتاز باشد و دولت‌ها می‌توانند از ظرفیت این نهاد استفاده کنند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه یکی از نهادهایی که می‌تواند برای فتح قله کمک کند جهاد دانشگاهی است، گفت: جهاد دانشگاهی منشا خدمات علمی و فرهنگی ارزشمندی برای نظام بوده و امیدواریم این مجموعه نیت خالصانه را همواره در راس کار قرار دهند.

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در تولید علم و تبدیل آن به ثروت نقش اساسی داشته است، ادامه داد: بخشی از کار جهاد دانشگاهی استعداد شناسایی است.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: جهادگران جهاد دانشگاهی با تعریف پروژه و مشخص کردن مسیر برای استعدادهای کشف شده، می‌تواند از این ظرفیت‌ها برای آینده بهره ببرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha