دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
اراک

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و هیئت همراه با هیئت امنا مدرسه علمیه حضرت زهرا(س) سنجان دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی و هیئت همراه با هیئت امنا و کادر مدرسه علمیه حضرت زهرا (س)سنجان دیدار و گفت‌وگو کردند.

خانم امینی مدیر مدرسه علمیه حضرت زهرا سنجان در حاشیه این دیدار ضمن ابراز خرسندی و خیر مقدم اظهار داشت: این دیدارها زمینه وحدت بیشتر بین مسئولین برای پیشبرد اهداف و رفع مشکلات را فراهم می‌کند.

امینی در ادامه به مشکل اصلی این مدرسه علمیه که بُعد مسافت است پرداخت و گفت: اگر مشکل مسافت با سرویس ایاب و ذهاب حل شود پذیرش و جذب طلبه هم در این مدرسه بیشتر خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین گودرزی مدیر حوزه علمیه خواهران استان مرکزی ضمن عرض خدا قوت و تشکر از مدیر و کادر این مدرسه علمیه هدف از این بازدیدها و جلسات را آشنایی با مشکلات و رفع و برطرف کردن موانع دانست و بیان کرد: مشکلات مدارس علمیه را تا جایی که در توان و حیطه اختیاری مدیریت حوزه علمیه استان باشد برطرف خواهیم کرد در غیر این صورت مراتب را به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ارجاع خواهیم داد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی پور موسس این مدرسه علمیه تصریح کرد: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایران ،تشکیل و تاسیس حوزه های علمیه خواهران بوده است.

وی تاکید کرد: مهمترین نکته در حوزه‌های علمیه خواهران پرورش بانوان انقلابی و بعد از آن وارد میدان کردن آنها است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha