سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / قاسمی فرزاد گفت: در برگزاری رویدادهای فرهنگی، محتواهای غنی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که بیانگر فرهنگ ایرانی اسلامی و ویژگی‌های بارز استان همدان باشد، مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در جلسه بررسی و هماهنگی پروژه‌ها و رویدادهای فرهنگی استان، با تأکید بر اهمیت توجه به مسئله نشاط اجتماعی در سطح جامعه، اظهار داشت: برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در استان، فضای نشاط و شادابی برای کودکان، نوجوانان، جوانان و خانواده‌ها ایجاد می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه قطعا کودک با نشاط، تأثیر بسیاری در شادابی خانواده و جامعه دارد، گفت: شهرداری و فعالان اقتصادی بخش خصوصی لازم است تا در برگزاری رویدادهای فرهنگی و جشنواره‌های بین‌المللی در استان مشارکت جدی داشته باشند.

استاندار همدان، خاطرنشان کرد: معاون هماهنگی امور عمرانی و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، همکاری و پشتیبانی لازم در برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان داشته باشند تا به بهترین نحو این مهم برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره‌های بین المللی شاهد حضور افرادی از دیگر کشورها هستیم، ابراز کرد: افزایش مراودات و تعاملات بین‌المللی در حوزه گردشگری به تقویت چرخه اقتصادی استان خواهد انجامید.

قاسمی فرزاد، تصریح کرد: در برگزاری رویدادهای فرهنگی در شهرهای بخارا و کولاب نیز باید محتواهای غنی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که بیانگر فرهنگ ایرانی اسلامی و ویژگی‌های بارز استان همدان باشد، مورد توجه قرار گیرد.

وی تأکید کرد: توجه به آثار فرهنگی و گردشگری به‌ویژه موضوع ثبت‌جهانی هگمتانه طی سال‌های گذشته، به ریل‌گذاری اقتصاد گردشگری استان، کمک‌های شایانی کرده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha