چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
رویداد دختران حاج قاسم

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان گفت: رویداد دختران حاج قاسم، با حضور ۱۲۰ نفر از دانش آموزان دختر، در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، بهزاد طارمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان در افتتاحیه رویداد دختران حاج قاسم که در محل دانشگاه زنجان برگزار شد، ضمن اشاره به برگزاری این رویداد، اظهار داشت: رویداد سراسری تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مردادماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این رویداد تشکل‌های فرهنگی_اجتماعی دخترانه با همت ۱۲۰ نفر از دانش‌ آموختگان مدارس استان زنجان در راستای ایده‌ پردازی و اقدام فرهنگی در عرصه‌های دخترانه، آموزش دیده و عملیات می‌کنند.

طارمی گفت: رویداد دختران حاج قاسم با همین هدف راه‌اندازی شده و نمود رویکردی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارند که ما به جای نگاه دفاعی و انفعالی، یک گام جلوتر آمده و در موضع کنشگری بربیاییم و در کنار پاسخ به شبهاتی که دشمن مرتب مطرح می‌کند، ماهیت دشمن را به چالش بکشیم.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره دختران با عملیاتی در چهار مرحله شناسایی زیست بوم و ظرفیت‌ها موجود در بین هم نسلی‌های خود، طراحی عملیات متناسب با مشکلات موجود، عملیات نوآورانه و در کف میدان و در نهایت ارایه و داوری طرح‌ها و عملیات‌ها و بازخوردگیری از آن‌ها به رقابت خواهند پرداخت.

طارمی ابراز کرد: باید حرف‌های نسل جدید به خصوص دختران نوجوان را بشنویم و سعی کنیم این نسل دیده شود، زیرا دشمن درصدد است با ارائه محتوای غلط و خلاف معارف دینی و ارزش‌های انقلابی، این نسل را به سمت خود جذب کند و از ظرفیت آن برای ضربه زدن به انقلاب بهره ببرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha