سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
علی رحیمی مبلغ بین الملل در برزیل

حوزه / حجت الاسلام رحیمی، گفت: تکمیل زیرساخت‌های اربعین ضرورتی اجتناب ناپذیراست اما این هزینه‌ها وقتی مثمر ثمر خواهد بود که بُعد دیگر اربعین که همان بُعد فرهنگی، که در واقع بُعد اصلی اربعین است، در اولویت بودجه ریزی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت الاسلام علی رحیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام، صبح سه شنبه در همایش مبلغین اربعین با انتقاد از وضعیت تقسیم بودجه در اربعین، اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌های اربعین ضرورتی اجتناب ناپذیراست و به گفته مسئولان، هزینه ۱۰ هزار میلیارد تومانی در حوزه زیرساخت‌های اربعین صورت گرفته است، این هزینه‌ها وقتی مثمر ثمر خواهد بود که بُعد دیگر اربعین که همان بُعد فرهنگی، که در واقع بُعد اصلی اربعین است، در اولویت بودجه ریزی باشد.

حجت الاسلام رحیمی، با اشاره به سهم صفر درصدی بودجه فرهنگی در اربعین، از فضای خالی از شعارهای اربعینی در مسیر ایلام به شهرستان مهران انتقاد کرد و گفت: از مهمترین دغدغه‌های ما در اربعین تخصیص بودجه فرهنگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام، با اشاره به رایزنی انجام شده با میر احمدی رئیس ستاد اربعین و وزیر کشور، خاطرنشان کرد: متاسفانه تا این لحظه هیچکدام از وعده‌ها عملی نشده‌اند و زائرین عتبات عالیات در حال مشاهده فضایی هستند که به فضای اربعینی شباهتی ندارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha