چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ نشست خبری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با خبرنگاران خبرگزاری های استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست خبری حجت الاسلام والمسلمین واحدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با خبرنگاران خبرگزاری های استان برگزار شد.

در این نشست که در آستانه ١٧ مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی و روز خبرنگار، در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین واحدی مدیرکل اوقاف استان به چگونگی هزینه کرد درآمدهای موقوفات استان و ارائه آمار و ارقام اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش پرداخت.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش در خصوص محرم و صفر در قالب طرح بصیرت عاشورایی در ماه محرم و صفر با عنوان "شمیم حسینی" اجرا شد.

وی همچنین به اجرای طرح شمیم خدمت اشاره کرد و گفت: در این طرح با همکاری فنی و حرفه ای کلاس های آموزشی برای بانوان سرپرست خانوار، بد سرپرست و جوانان جویایی کار برگزار شده که از ابتدای سال ۵ کارگاه تشکیل شده است.

در پایان خبرنگاران با طرح پرسشهایی در موضوعات مختلف پرداخته و با رویکردهای جدید سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص قرار دوازدهم، تجهیز مواکب اربعینی و اعطاء نشان نیکوکاری به مؤسسات خیریه برتر، آشنا شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha