چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ روز خبرنگار در ایران اسلامی عجین است با ایثار و شهادت، روز شهادت مردانی از تبار صارمی و امروز صارمی ها در میدان حق علیه باطل در صف منتظران واقعی در برابر دنیای کفر ایستاده اند و فریاد مظلومیت را به دنیا مخابره می کنند و تحولات جهانی را با خونشان به نفع جبهه مقاومت رقم می زنند. 

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم به مناسبت گرامی داشت روز خبرنگار بدین شرح است:

روز خبرنگار روز مجاهدان حق طلب است تا دنیا بداند فریاد آزادی در جهان ظلمانی گاه با جوهر خون محقق می گردد. در دنیایی که استکبار در جنگی نابرابر با تمام توان عزت و آزادی را به اسارت کشیده، با جوهر خون می توان بر شمشیر بی عدالتی پیروز شد . خون ۱۶۵ شهید خبرنگار بر تن غزه گواه این عزت خواهی و تحقق شعار هیهات من الذله در عصر ظهور است.

روز خبرنگار در ایران اسلامی عجین است با ایثار و شهادت، روز شهادت مردانی از تبار صارمی و امروز صارمی ها در میدان حق علیه باطل در صف منتظران واقعی در برابر دنیای کفر ایستاده اند و فریاد مظلومیت را به دنیا مخابره می کنند و تحولات جهانی را با خونشان به نفع جبهه مقاومت رقم می زنند.

این روز بزرگ را به شما منتظران ظهور که با سلاح قلم و اندیشه و با احیای فرهنگ ایثار و شهادت به پیکار با دشمنان اسلام بر خاسته اید و در پی گسترش عدالت و ارزشهای الهی و انسانی مجاهدت نموده اید، صمیمانه تبریک عرض نموده موفقیت روز افزونتان را در سایه توجهات حضرت بقیه الله (عج) و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند منان مسالت دارم.

گام هاتان استوار، جهادتان مقبول. اجرکم عند الله

حسن هنرمند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha