یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
آماده‌سازی ۸۵۰ چشمه حمام برای زوار اربعین در عراق

حوزه/  مدیرعامل آبفای کشور گفت: در هفت پایانه مرزی استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان و آذربایجان غربی، تعداد ۲۶۰ چشمه حمام و ۶۴۰ انشعاب فاضلاب در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هاشم امینی مدیرعامل آبفای کشور با اشاره به آماده‌سازی ۸۵۰ چشمه حمام برای زوار اربعین در عراق، اظهار داشت: در هفت پایانه مرزی استان‌های ایلام، کرمانشاه، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان و آذربایجان غربی، تعداد ۲۶۰ چشمه حمام و ۶۴۰ انشعاب فاضلاب در نظر گرفته شده است.

وی تأمین پایدار آب شرب و بهداشت زائران ابا عبدالله الحسین(ع) و اطمینان از کیفیت آن را راهبرد اصلی این شرکت برشمرد و گفت: تعداد ۶۳ تانکر سیار هم در این هفت پایانه مرزی جانمایی شده که این تانکرها می‌توانند روزانه یک‌هزار و ۲۵۳ مترمکعب آب آشامیدنی در اختیار زائران قرار دهند.

امینی خاطرنشان‌کرد: تلاش شده تا زائران در عراق هم بتوانند به‌راحتی دسترسی مناسبی به آب شرب، استحمام و سرویس بهداشتی داشته باشند.

وی از استقرار ۲۵ دستگاه تانکر آبرسانی در شهرهای کربلا و نجف خبر داد و ابراز کرد: شست‌وشوی ۲۷ هزار متر شبکه فاضلاب، سه‌هزار و ۷۰۰ مورد کلرسنجی و ۳۳۰ مورد آزمایش کیفیت آب از دیگر اقدامات این شرکت در عراق به شمار می‌رود.

مدیرعامل آبفای کشور ادامه‌داد: بیش از ۲۲۰ نیروی عملیاتی آبفا در شهرهای مختلف عراق برای خدمت‌رسانی به زائران حضور دارند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha