سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
مراکز تخصصی

حوزه/ نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس و مراکز تخصصی رشته تبلیغ در محل مرکز تخصصی جبل‌الصبر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، نخستین جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس و مراکز تخصصی رشته تبلیغ از سوی مرکز تخصصی حوزوی جبل‌الصبر با حضور حجج‌اسلام والمسلمین واعظ شهیدی، ایزدی و طباطبایی اشکذری در محل این مرکز تخصصی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین طباطبایی اشکذری مدیر مرکز تخصصی حوزوی جبل‌الصبر به بیان اهداف و شکل گیری این مرکز تخصصی پرداخت و ضمن بیان اهمیت پرورش مبلغان برای جامعه اسلامی ایران به ضرورت پرورش و تربیت مبلغان برای کشورهای محور مقاومت تأکید کرد.

وی بیان داشت: مبلغان کشورهای محور مقاومت باید با فرهنگ مقاومت و با نگاه تقریبی پرورش یابند و از مسائل فرهنگی، سیاسی و اعتقادی دیگر کشورها مطلع باشند تا بتوانند با حضور خود تاثیرگذاری مطلوبی را نیز داشته باشند.

معرفی اساتید با ارزیابی خوب به دیگر مدارس، همکاری در تدوین کتاب‌های مورد نیاز رشته تبلیغ با نظارت مرکز مدیریت، راه‌اندازی نشریه مشترک تخصصی تبلیغ، برگزاری نشست مشترک گروه‌های علمی، مدارس و مراکز تخصصی دارای رشته تبلیغ، برگزاری مشترک آغاز سال تحصیلی رشته تخصصی تبلیغ با دعوت از الگوهای تبلیغی، راه‌اندازی واحد پژوهشی مشترک با دعوت از اساتید سه مجموعه، راه‌اندازی انجمن علمی تبلیغ حوزه علمیه خراسان به صورت مشترک و برگزاری نشست‌های علمی مشترک از نکاتی بود که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری جهت همکاری و هم‌افزایی مدارس و مراکز تخصصی رشته تبلیغ مطرح شد.

همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین ایزدی مدیر مدرسه امام صادق علیه‌السلام برگزاری همایش مشترک برای ورود به عرصه تبلیغ،اولویت پذیرش در رشته تبلیغ برای مرکز مدیریت، فعالیت تبلیغی مشترک سه مجموعه برای پذیرش رشته تبلیغ، تربیت کادر علمی جهت ادامه و پیشرفت این رشته و همچنین استفاده از ظرفیت‌های معاونت علمی و معاونت فرهنگی تبلیغی جهت رشد و اعتلای رشته تبلیغ، از جمله موضوعاتی بود که جهت برگزاری برنامه‌های مشترک عنوان کرد.

احصاء و جمع‌آوری مسایل پژوهشی در عرصه تبلیغ، راه‌اندازی گروه تبلیغی مشترک، پیش‌بینی زمینه‌های فعالیت طلاب فارغ‌التحصیل رشته تخصصی تبلیغ،زمینه سازی برای تشکیل کتابخانه تخصصی تبلیغ با همکاری مدیریت پژوهش، برگزاری نشست.های علمی با اساتید مدعو، از جمله موضوعاتی بود که توسط حجت‌الاسلام والمسلمین واعظ شهیدی بیان شد.

شایان ذکر است: این جلسات هم‌اندیشی به صورت ماهانه در این مرکز علمی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha