سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ |۷ صفر ۱۴۴۶ | Aug 13, 2024
بیانیه

حوزه/ کشتار کودکان و بی‌گناهان در هر شرایطی و به هر دلیلی، غیرقابل توجیه و مغایر با اصول اخلاقی و انسانی است. اقدام جنایت‌ بار در بمباران مدرسه «تابعین» غزه، نه تنها مغایر با قوانین بین‌المللی و حقوق بشر است، بلکه بر زخم‌های عمیق ملت فلسطین می‌افزاید و صلح و امنیت منطقه را بیش از پیش تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای افتاء و روحانیت، طلاب و مدرسین و روحانیون و کارکنان مرکز اسلامی شهرستان دهگلان با صدور بیانیه ای حادثه کشتار بی رحمانه نماز گزاران مدرسه تابعین در غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

در متن این بیانیه می خوانیم:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

ما به شدت حادثه دلخراش و غیرانسانی کشتار مدرسه تابعین در نوار غزه را محکوم می‌کنیم. این اقدام وحشیانه که جان کودکان بی‌گناه و معلمان دلسوز را گرفت، نشان‌دهنده بی‌توجهی کامل به ارزش‌های انسانی و حقوق اولیه بشر است.

کشتار کودکان و بی‌گناهان در هر شرایطی و به هر دلیلی، غیرقابل توجیه و مغایر با اصول اخلاقی و انسانی است. این اقدام جنایت‌بار، نه تنها مغایر با قوانین بین‌المللی و حقوق بشر است، بلکه بر زخم‌های عمیق ملت فلسطین می‌افزاید و صلح و امنیت منطقه را بیش از پیش تهدید می‌کند.

ما ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای افتاء و روحانیت، طلاب و مدرسین و روحانیون و کارکنان مرکز اسلامی شهرستان دهگلان، از جامعه بین‌المللی، سازمان‌های حقوق بشری و تمامی دولت‌ها می‌خواهیم که این جنایت را به شدیدترین شکل ممکن محکوم کرده و اقدامات لازم برای جلوگیری از تکرار چنین فجایعی را اتخاذ کنند. همچنین، درخواست داریم تا تحقیقات جامع و بی‌طرفانه‌ای در خصوص این حادثه صورت گیرد و مسئولین این جنایت به عدالت سپرده شوند.

قلب‌هایمان با خانواده‌های قربانیان و ملت مظلوم فلسطین است. از خداوند متعال برای تمامی قربانیان این حادثه، رحمت و مغفرت مسئلت داریم و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می‌کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha